Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، احمد ارجمندی با اشاره به برنامه رهاسازی آب از سد سلمان فارسی اظهار داشت: بعد از سیلاب‌های اخیر که وارد سد سلمان فارسی شده مقداری رسوبات نیز به سد وارد شده که بناست رسوبات معلق در آب از طریق دریچه‌های تحتانی تخلیه سد‌ها رها شود.

وی با بیان اینکه 2 دریچه تخلیه تحتانی سد سلمان قرار است فردا باز شود، افزود: از دیروز هم این موضوع به فرمانداران 2 شهرستان زیر دست سد یعنی شهرستان‌های خنج و قیروکارزین اطلاع‌رسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارجمندی با بیان اینکه این اتفاق فردا ساعت 10 صبح رخ می‌دهد، افزود: این امر علاوه بر تخلیه رسوبات با هماهنگی‌ای که بین دستگاه‌های متولی سیل انجام شده یک مانور برای مواجه با سیل‌های احتمالی است.

وی با هشدار به مردم برای پرهیز از نزدیک شدن به رودخانه قره آغاج بیان کرد: مردم به ویژه عشایر از فردا تا اطلاع ثانوی از حضور در حاشیه و عبور از رودخانه قره آغاج بین دو شهرستان خودداری کنند.

مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای استان فارس تصریح کرد: گروه‌های گشت و بازرسی مربوط به این موضوع نیز از امروز در منطقه حضور دارند و رهاسازی آب از سد را رصد می‌کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آب منطقه ای استان فارس سد سلمان فارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با وقوع سیل در برخی از نقاط مختلف شهرستان کاشان گروه‌های امدادی و خدماتی برای رفع آثار ناشی از سیل، تخلیه آب و بازگشایی مسیرها به حالت آماده‌باش درآمدند و نیروها تمام توان خود را به کار گرفتند.

یکی از گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان کاشانی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای مسیرها و آزادسازی محورها اقدامات موثری را انجام دادند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی دیروز و امروز انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

حمیدرضا محمدی فشارکی ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • بخشی از آب سد گلستان فردا شنبه هشتم اردیبهشت رهاسازی می‌شود 
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • آمادگی مرکز هوش مصنوعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای پردازش داده‌های گستردۀ علمی