Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@08:31:31 GMT

چرا رزمندگان فاطمیون به مناطق سیل‌زده رفتند؟+عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۵۲۵۱

چرا رزمندگان فاطمیون به مناطق سیل‌زده رفتند؟+عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

وقتی اطلاعیه برای برگزاری یک اردوی جهادی به مناطق سیل زده از طرف بسیج فاطمیون منتشر شد، تعداد زیادی داوطلبانه اعلام آمادگی کردند تا در این اردو مشارکت کنند. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۲ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پس از وقوع سیل در خوزستان، سردار قاسم سلیمانی در برخی از مناطق سیل‌زده این استان حضور یافت و در سخنانش با دعوت از مشتاقان مدافع حرم به خوزستان عنوان کرد که کمک به حادثه‌دیدگان سیل اخیر یک دفاع از حرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلیمانی در پیامی عنوان کرد:

«مشتاقان دفاع از حرم به کمک سیل زدگان خوزستان بیایید. جوانانی که سنشان اقتضا نمی‌کرد جهاد زمان دفاع مقدس را درک کنند و امروز نیز خیلی اصرار دارند به عنوان مدافع حرم در جبهه حضور پیدا کنند به نظر من باید بیایند به خوزستان، چرا که حادثه اخیر یک دفاع از حرم است، ‌هیچ چیزی بالاتر از حفظ کرامت انسان نیست.»

در پی سخنان فرمانده محبوب مدافعان حرم، بسیجیان و رزمندگان فاطمیون با برپایی یک اردوی جهادی عازم کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان لرستان شدند. جهادگران فاطمیون می‌گویند:

«برای ما دفاع از اسلامیت و انسانیت مهم است. حال یک روز در جبهه‌های دفاع از حریم و حرم و امروز در کمک به مسلمانان ایران و فردا هر جای جهان که اسلامیت و شرف انسانیت در خطر باشد، حاضر خواهیم شد.»

وقتی اطلاعیه برای برگزاری یک اردوی جهادی به مناطق سیل زده از طرف بسیج فاطمیون منتشر شد، تعداد زیادی داوطلبانه اعلام آمادگی کردند تا در این اردو مشارکت کنند. نهایتا یک تیم 40 نفره از تهران و یک تیم 30 نفره از مشهد راهی شهرستان پلدختر در استان لرستان شدند و البته داوطلبین بیشتری برای این مشارکت جهادی وجود دارند که در اعزام‌های سوم و چهارم راهی مناطق سیل زده کشور خواهند شد. نخستین گروه از رزمندگان و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج لشکر فاطمیون چهارشنبه، 21 فروردین ماه از مشهد و تهران عازم شهرستان پلدختر شدند.

از آنجایی که رزمندگان فاطمیون پیش‌تر، در شرایط سخت سوریه حضور داشته و تجربه‌های فراوانی کسب کرده‌اند، حالا آمادگی حضور در مناطق سیل‌زده را دارند. برادران افغانستانی خود را خون شریک ایرانی‌ها می‌دانند و در موضوعاتی همچون دفاع مقدس و دفاع از حرم و موارد دیگر با ایرانی‌ها برادرانه مشارکت کرده‌اند. حالا هم برایشان فرقی نمی‌کند در این میدان جهاد علیه داعش به پا خیزند یا در مقابله با بلایای طبیعی حضور داشته باشند. در هر صورت آماده هستند تا از تجارب و تخصص خود در دفاع از ارزش‌های اسلامی استفاده کنند.

وقتی ماشین حامل رزمندگان فاطمیون وارد هر منطقه‌ای می‌شود مردم منطقه با صدای بلند تکبیر داده و صلوات می‌فرستند تا هیجان و خوشحالی خود را از حضور این جهادگران بروز دهند.

 

جان ایران، جان افغانستان/ امدادرسانی رزمنده‌های فاطمیون در مناطق سیل‌زده+ عکسرزمندگان فاطمیون عازم کمک‌رسانی به سیل‌زدگان کشوردمِ حیدری رزمندگان فاطمیون+ فیلم

مردم بومی مناطق سیل زده و نیروهای جهادی حاضر در مناطق نیز با دیدن رزمندگان فاطمیون خوشحال شده و روحیه خاصی گرفتند. وقتی ماشین حامل رزمندگان فاطمیون وارد هر منطقه‌ای می‌شود مردم منطقه با صدای بلند تکبیر داده و صلوات می‌فرستند تا هیجان و خوشحالی خود را از حضور این جهادگران بروز دهند. خود رزمندگان فاطمیون نیز با وجود مشکلات فراوانی از جمله گرد و خاک، گرمی هوا و کار سخت اما روحیه بسیار خوبی دارند.

بچه‌های فاطمیون در روستاهای اطراف شهر پلدختر تقسیم شده و در مناطقی همچون "روستای بابازید" "چمگرداب" و "مدرسه ویسیان" به بنایی و ساخت حمام در روستاهایی که بناهایشان کاملا ویران شده است، شستشوی معابر روستایی و گل روبی و پاکسازی خانه‌ها مشغولند. در برخی مناطق، کوچه‌ها تا ارتفاع یک متری و خانه‌ها تا ارتفاع یک و نیم متری گل گرفته شده است که جهادگران فاطمیون در حال بازگشایی این مسیرها هستند.

آیت الله اعرافی خطاب به رزمندگان و بسیجیان فاطمیون گفت: «شما هر جایی که بروید افتخار می‌آفرینید زیرا فداکاری بیشتری دارید.»

 

چند روز پیش آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور و امروز معاون فرهنگی حشدالشعبی عراق در بازدید از مناطق سیل زده، به دیدن جهادگران فاطمیون آمده و برایشان صحبت کردند. آیت الله اعرافی خطاب به رزمندگان و بسیجیان فاطمیون گفت: «شما هر جایی که بروید افتخار می‌آفرینید زیرا فداکاری بیشتری دارید.»

انتهای پیام/

 

فاطمیون و کمک به سیل زدگانفاطمیون و کمک به سیل زدگانفاطمیون و کمک به سیل زدگانفاطمیون و کمک به سیل زدگانفاطمیون و کمک به سیل زدگانفاطمیون و کمک به سیل زدگانفاطمیون و کمک به سیل زدگانفاطمیون و کمک به سیل زدگانفاطمیون و کمک به سیل زدگانفاطمیون و کمک به سیل زدگانفاطمیون و کمک به سیل زدگانفاطمیون و کمک به سیل زدگان R1013186/P/S4,38/CT7 واژه های کاربردی مرتبط گروه‌های جهادی مدافعان حرم لشکر فاطمیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی مدافعان حرم لشکر فاطمیون گروه های جهادی مدافعان حرم لشکر فاطمیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: جان‌فشانی جوانان انقلاب و رزمندگان دفاع مقدس و مجاهدان علم و پژوهش، مدیون انتشار علم و معرفتی است که خداوند در وجود معلمان قرار داده است.

علی اسماعیلی امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه) در برنامه معلم ماندگار که در مدرسه شریعتی زنجان برگزار شد، ضمن تبریک هفته معلم و تکریم مقام معلم، اظهار کرد: فرهنگ، اخلاق، تدین و همه خوبی‌ها را مدیون معلمان هستیم.


وی تصریح کرد: اگر به خصوصیات شهید مرتضی مطهری مانند روحیه معنوی، رابطه معنوی با شاگردان، عشق به شاگرد، تشویق و زمینه فراهم کردن خوانده و پی برده باشیم در وجود همه نیز معلمان زنجانی قابل مشاهده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه معلمی عشق خالصانه‌ای برای ارتقاء جامعه و جوانان و نوجوانان است، عنوان کرد: جان‌فشانی جوانان انقلاب و رزمندگان دفاع مقدس و مجاهدان علم و پژوهش مدیون انتشار علم و معرفتی است که خداوند در وجود معلمان قرار داده است.

اسماعیلی با بیان اینکه امروز می‌توان به میراث عظیم معنوی و مادی و فرهنگ شفاهی استان امیدوار بود، خاطرنشان کرد: موزه آموزش پرورش استان زنجان از سال گذشته در مدرسه شریعتی زنجان افتتاح شده و در معرض بازدید قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعزام رزمندگان گردان امام سجاد به سرزمین نور
  • برگزاری اجلاسیه شهدا و رزمندگان شهرستان بهمئی
  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند