Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:11:50 GMT

سه نفر در شهرستان بشاگرد نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۵۴۸۳

سه نفر در شهرستان بشاگرد نجات یافتند

بندرعباس- ایرنا- فرماندار شهرستان بشاگرد با اشاره به مسدود بودن برخی از محورهای ارتباطی این شهرستان به دلیل بارندگی اخیر و عدم امکان انتقال بیماران با خودرو، گفت: با اعزام بالگرد نیروی دریایی ارتش، سه نفر در این شهرستان نجات یافتند.

به گزارش ایرنا، احمد محمودی شامگاه دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: این بیماران ساکن روستای درنگ مدو هستند که محور ارتباطی این روستا و 45 روستای دیگر به دلیل طغیان رودخانه جگین مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از این بیماران مادر بارداری بود که دچار عقرب گزیدگی شده بود و توسط بالگرد اعزامی نیروی دریایی ارتش از شهرستان جاسک به مراکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفت.
محمودی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیروهای امدادی و راهداری در حال بازگشایی مسیرهای مسدود است.
شهرستان بشاگرد در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
مناطق مختلف هرمزگان طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری شاهد بارش شدید باران بودند که به دنبال این بارش ها مراکز آموزشی و دانشگاهی به دلیل احتمال سیل و آبگرفتگی شدید معابر تعطیل شد.
طی این دو روز به دلیل حجم بالای بارش ها، برخی از رودخانه های فصلی طغیان و محورهای ارتباطی شمار زیادی از روستاها در شرق هرمزگان مسدود شد.
جاده ارتباطی بندر شهید رجایی بزرگترین بندرکانتینری ایران نیز در روز یکشنبه به دلیل آبگرفتگی شدید مسدود بود که با تلاش نیروهای راهداری بیشتر محورهای مسدود بازگشایی شدند.
بیشترین بارش در شهرستان های بندرخمیر با 84/5 میلیمتر، حاجی آباد 44/8 میلیمتر، جاسک41/3 و بندرعباس 45 و شش دهم میلیمتر ثبت شده است.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث نيروي دريايي ارتش هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد است، گفت: موتورسواری ناایمن و حادثه‌آفرین در این پیست به عنوان یک چالش جدی در شهر بندرعباس مطرح است.

وی در بازدید از پیست موقت موتورسواری بندرعباس گفت: این موضوع نیازمند چاره‌اندیشی فوری و توجه به علاقه‌مندی جوانان به ورزش موتورسواری است و مسئولان امر با تامین امکانات، شرایط را برای انجام ورزش سالم فراهم کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان این موضوع که باید صف موتور‌سواران ورزشکار از قانون‌شکنان جدا شود، افزود: ورزش موتورسواری در شرایط ناایمن و خطرناک و حضور چند هزار ورزشکار و تماشاچی در این نقطه از شهر بندرعباس، پدیده‌ای اجتماعی است و بدترین روش رویارویی با پدیده‌های اجتماعی رها کردن آنها به حال خود است.

وی افزود:  آماده سازی زیرساخت‌های لازم  برای ورزش موتور سواری از وظایف دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری بندرعباس است .

مجتبی قهرمانی گفت: دستگاه قضایی استان این موضوع را به صورت جدی از طریق استانداری ، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل پیگیری می کند تا در صورت امکان در همین پیست موقت و در غیر این صورت در محلی دیگر، مکانی مناسب در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • خسارات بارش‌های شدید به عشایر دزپارت
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • بارش شدید باران بهاری در شهرستان اهر
  • بارش شدید باران در شهرستان راز وجرگلان
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند