Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@02:25:31 GMT

سفر ناگهانی ظریف به دو کشور منطقه

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۵۶۳۶

سفر ناگهانی ظریف به دو کشور منطقه

ظریف در سفر یک روزه به دمشق به ترتیب با بشار اسد، ولید معلم و حموده صباغ، وزیر امور خارجه و رئیس مجلس سوریه دیدار و گفتگو خواهد کرد.

‌وزیر امور خارجه و هیأت همراه پس از دیدار با مقامات ارشد سوری، به ترکیه سفر خواهد کرد. این سفر، ده روز قبل از برگزاری نشست آستانه صورت می‌گیرد.

این در حالی که روزهای اخیر گروه‌های تروریستی تکفیری در منطقه ادلب به طور مکرر توافق‌های آستانه و به ویژه آتش بس در منطقه شمال سوریه را نقص می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حملات مکرر خمپاره‌ای تروریست‌ها به شهر حلب نیز از جمله این کارشکنی‌ها است.

این مساله، ترکیه را به عنوان یکی از کشورهای ضامن در روند آستانه در تنگنا قرار می‌دهد. ناظران در سوریه سفر ظریف به دمشق را در مسیر هماهنگی ایران و سوریه در مرحله پسا داعش ارزیابی می‌کنند. آنها همچنین هماهنگی تهران و دمشق در مقابله با مجازات ظالمانه اقتصادی آمریکا علیه سوریه را ضروری می‌بینند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ظریف بشار اسد دمشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون: «وضعیت خاورمیانه: (سوریه)» گفت: وضعیت انسانی در سوریه همچنان وخیم است. مردم سوریه از چالش‌های اقتصادی عمیقی رنج می‌برند. بر اساس آخرین گزارش سازمان ملل متحد، ۱۶.۷ میلیون نفر، یعنی نزدیک به ۷۰ درصد جمعیت سوریه، به کمک‌های بشردوستانه فوری نیاز دارند. سطح بودجه فعلی تخصیص‌یافته برای رسیدگی به بحران انسانی در سوریه نگران‌کننده است.

دیگر خبرها

  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت