Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:41:56 GMT

شورای اطلاع رسانی دولت در البرز تشکیل می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۵۸۳۳

شورای اطلاع رسانی دولت در البرز تشکیل می شود

کرج - ایرنا - مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز اعلام کرد که بنا به دستور استاندار ، شوراهای اطلاع رسانی دولت و هماهنگی روابط عمومی ها در این استان تشکیل می شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، حسین رحمانیان در حاشیه بازدید از هفتمین جشنواره لاله های کرج افزود:شاخص ترین هدف شورای هماهنگی روابط عمومی های ، همکاری در مسائل مختلف توسعه ای استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید به اینکه با تشکیل شورای روابط عمومی های استان زمینه برای ارتقای این بخش مهم فراهم می شود، گفت: استاندار البرز به جایگاه رفیع رسانه ها و روابط عمومی ها باور دارد و بر تسریع در تشکیل شورای اطلاع رسانی دولت و شورای هماهنگی روابط عمومی ها تاکید می کند.
رحمانیان گفت:چارچوب فعالیت روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در این شورا تبیین شده و روابط عمومی ها به عنوان بازوان اصلی اطلاع رسانی در استان و شهرستان ها برای هماهنگی بیشتر و تسهیل در خدمت رسانی به مردم فعالیت می کنند.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز درباره اهمیت جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی اضافه کرد: روابط عمومی در واقع پل ارتباطی مسئولان با افکار عمومی، مخاطبان خاص و عام با نگرش ها، تمایلات ، عادت ها و سلایق متفاوت است.
وی با اشاره به اینکه استاندار البرز به اثر گذاری نقش روابط عمومی ها تاکید دارد ، افزود: روابط عمومی هر مجموعه با داشتن اطلاعات دقیق و آشنایی کامل از ماموریت های درون سازمانی خود باید بتواند هدایت کننده و پاسخگوی افکار عمومی باشد.
رحمانیان ، برگزاری نشست های تخصصی با مدیران، هماهنگی دوره های آموزشی و تلاش در ارتقاء جایگاه روابط عمومی مجموعه های ادارات استان البرز را از الزامات برنامه های پیش رو برشمرد و تاکید کرد: عملکرد خوب روابط عمومی‌ها می‌تواند پل ارتباطی قوی بین مدیران و شهروندان باشد.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز خاطرنشان کرد: بدون تردید روابط عمومی ها و رسانه های جمعی به عنوان 2 کانون مهم از نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی های عمومی جامعه و فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی، برعهده دارند.
رحمانیان از احیا و تقویت شورای اطلاع رسانی دولت به دستور استاندار البرز خبر داد و گفت:در این زمینه حرکت هایی شروع شده که نیازمند همراهی و همکاری تمام مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادها هستیم .
8029/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي روابط عمومي تنوير افكار عمومي البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان خواست خدایی ظهر یکشنبه در نشست روابط عمومی‌های استان افزود: ستاد گرامی داشت کنگره ملی شهدای این استان نیازمند همکاری و پای کار بودن روابط عمومی‌ها در مستند سازی برنامه و ثبت در سامانه دولت است.

وی بیان داشت: برای برگزاری کنگره شهدا، در سامانه دولت پنج نهاد به ۳۰ اداره و سازمان در این مدت افزایش یافت.

خواست خدایی تصریح کرد: جلسات ستاد روابط عمومی‌ها در راستای کنگره ملی شهدا به شکل ماهانه برگزار می‌شود.

وی افزود: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان اولویت اصلی برنامه‌های کنگره ملی شهدا است.

کد خبر 6091262

دیگر خبرها

  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود