Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اسبق ایالت ماساچوست آمریکا رسما برای انتخابات ۲۰۲۰ این کشور کاندیداتوری خود را اعلام کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، ‌به نقل از شبکه خبری ای بی سی، بیل ولد، فرماندار اسبق ایالت ماساچوست اعلام کرد که برای به چالش کشیدن دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای انتخابات ۲۰۲۰ کاندیدا شده، به این ترتیب وی نخستین جمهوری خواهی است که برای این انتخابات نامزد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کمی پس از اعلام کاندیداتوری خود، گفت‌: اگر دستم را بالا نمی‌بردم و نمی‌گفتم که روی من حساب کنید، شرمسار می‌شدم. فکر می‌کنم که رئیس جمهوری یک مقام نیروی تفرقه‌انداز است و این روش من نیست و این چیزی نیست که آمریکایی‌ها مستحق آن باشند.

فرماندار اسبق ایالت ماساچوست همچنین در ادامه تاکید کرد: به این دلیل وارد رقابت نشده‌ام که با تاکتیک‌های سیاسی و لحن ترامپ به مقابله بپردازم بلکه به این دلیل وارد این صحنه شدم چون امتناع ترامپ را از رسیدگی به مسائل اصلی که بر مردم آمریکا تاثیرگذار است، مشاهده کردم. رئیس جمهوری آمریکا با مسائل جدی نظیر گرم شدن زمین و تغییرات آب و هوایی کاری ندارد، در حالی که این یک تهدید واقعی برای کشور است. رئیس جمهوری می‌گوید که این یک اقدام جعلی است و این نظر نشان دهنده یک دولت مسؤول نیست.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اظهار کرد: زمان آن فرا رسیده است که مردم و زنان میهن پرست در سراسر کشور بزرگ ما به پاخیزند و پرچم را به اهتزاز درآورند. زمان آن رسیده است که آمریکا را به درستی بزرگ کنیم. من برای رهبری این نبرد آماده‌ام.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم کلنگ زنی اولین پارک بانوان شهریار بعد از ظهر شنبه با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهریار، علی ملکی شهردار شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از معاونان شهرداری در شهرک امیریه برگزار شد.

فرماندار شهریار در این مراسم به اهمیت و نیاز شهر پارک بانوان پرداخت و گفت: جامعه اسلامی توجه ویژه ای به نقش بانوان در حوزه‌های مختلف همسرداری، فرزندآوری و فعالیت در اجتماع دارد لذا در این راستا فراهم سازی ایجاد روحیه نشاط و ارتقا سرانه ورزشی این قشر تأثیرگذار نیز امری حیاتی است.

علیرضا فاتحی نژاد ادامه داد: حضور زنان در تمامی حوزه‌های مختلف جامعه چشمگیر و انکارناپذیر است، زمانی که انتظار حفظ حریم و استمرار حضور مؤثر زنان جامعه را داریم باید بستر لازم برای ارتقای روحیه شور و نشاط در جامعه ایجاد گردد و توسعه اماکن مخصوص بانوان یکی از این بسترهاست که نیازمند توجه ویژه مسئولین و شهرداری‌ها و شوراها است.

وی افزود: کلنگ زنی پارک ویژه بانوان نیز ضرورتی بود که به همت شهرداری شهریار و با پشتیبانی اعضای محترم شورای شهریار انجام یافته و امیدواریم در مهلت مقرر شاهد افتتاح این پارک باشیم.

فرماندار شهریار ضمن تبریک پیشاپیش روز ملی شوراها به اعضای شوراهای اسلامی شهرستان اضافه کرد: شوراها به معنای واقعی تجلی مشارکت مردم هستند چرا که با انتخاب خود مردم برای محقق نمودن مطالبات مردم تلاش می‌کنند.

فرماندار شهریار در ادامه با تبریک روز کار و کارگر و هفته بزرگداشت معلم خاطرنشان کرد: کارگران نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در پویایی جامعه دارند و مطمئناً در شهرستان شهریار نیز برنامه‌هایی جهت گرامیداشت کارگران و فرهنگیان و معلمان عزیز خواهیم داشت.

شایان ذکر است پارک بانوان امیریه در زمینی به مساحت ۱۹ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در داخل پارک امیریه شهریار به همت شهرداری و شورای اسلامی شهریار کلنگ زنی صورت گرفت و طبق اعلام شهرداری در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6090424

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • فیلم| تجمع دانشگاهیان بجنورد در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • تجمع دانشگاهیان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم