Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@11:00:26 GMT

بازدید عضو هیأت مدیره بانک رفاه از مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۶۰۳۳

بازدید عضو هیأت مدیره بانک رفاه از مناطق سیل زده

پول‌نیوز - در پی وقوع سیل اخیر در استان مازندران فرشید فرخ نژاد عضو هیأت مدیره بانک رفاه و هیأت همراه از مناطق سیل زده این استان بازدید کردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، عضو هیأت مدیره، مدیر امور ناحیه 2 و رئیس اداره روابط عمومی بانک رفاه ضمن حضور در مناطق سیل زده شهرستان های سیمرغ و زیرآب، از منازل مسکونی هموطنان آسیب دیده بازدید و با آنها به گفت و گو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





فرخ نژاد در این بازدید با ابراز تأسف از سیل اخیر در برخی از استان های کشور اظهار داشت: بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، با اختصاص بودجه در قالب تسهیلات قرض الحسنه و جعاله به کمک هموطنان آسیب دیده شتافته است.

وی همچنین در دیدار با مسئولان شعب این استان خواستار همکاری لازم با سیل زدگان به منظور رفع مشکلات آنان شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: هیات مدیره سیل زده هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد

به‌دنبال استقبال مشتریان ارجمند بانک رفاه کارگران و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی، انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) برای شرکت‌های سیمان فارس، کاشی و سرامیک سعدی و پنجره آریا از سوی این بانک تمدید شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، علاقه‌مندان تا روز سه‌شنبه اول خرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به خرید این اوراق اقدام کنند. 

این اوراق با نرخ سود علی‌الحساب 25 درصد، سه ساله (36 ماه)، به‌صورت با نام، الکترونیکی، معاف از مالیات و با امکان بازخرید پیش از سررسید منتشر می‌شود.  

از جمله مزایای خرید این اوراق می‌توان به دریافت بالاترین نرخ سود اوراق منتشره فعلی شبکه بانکی، تضمین دریافت اصل و سود در مواعد مقرر، امکان پرداخت سود قطعی پس از اتمام طرح علاوه بر سود علی‌الحساب و... اشاره کرد. 

دیگر خبرها

  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود