Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@19:09:09 GMT

آيت الله سبحاني: خداوند سپاه را حفظ کرده است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۶۶۲۰

آيت الله سبحاني: خداوند سپاه را حفظ کرده است

خبرگزاري آريا - قم - ايرنا - آيت الله جعفر سبحاني از مراجع تقليد با بيان اينکه خداي منان سپاه را حفظ کرده است، گفت: سپاه پاسداران از روز اول مدافع نظام بوده و شهيدان بسياري اهدا کرده است و امروز هم در صحنه حضور دارد و به سيل‌زدگان بهترين خدمت‌ها را ارائه مي‌کند.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از مرکز خبر حوزه، وي در ديدار رئيس و جمعي از مسئولان مرکز خدمات حوزه هاي علميه، ‌با اشاره به اقدام آمريکا عليه سپاه پاسداران افزود: خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها و جاهلان قرار داده است؛ اين اقدامي که ترامپ نسبت به سپاه انجام داد، مصداق کامل اين دعاست و او کاري کرد که هيچ عاقلي آن را نمي‌پسندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دونالد ترامپ رئيس ‌جمهوري آمريکا دوشنبه هفته گذشته با انتشار بيانيه ‌اي مطبوعاتي اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را در فهرست سازمان‌ هاي تروريستي قرار مي ‌دهد.
آيت الله سبحاني در ادامه تصريح کرد: اگر انسان دلي آگاه داشته باشد با ديدن صحنه‌هاي سيل در رسانه‌ها به گريه مي‌افتد چه رسد به اينکه از نزديک شاهد اين اتفاق ها باشد.
وي گفت: ما به امر الهي راضي هستيم و باران را نعمتي از سوي خداوند مي دانيم، ولي آمادگي نداشتيم که از اين نعمت بهتر بهره‌برداري کنيم.
وي ادامه داد: به دليل پاک‌سازي نکردن مسيل‌ها و ساخت‌وسازها در مسير رودخانه‌ها و برخي غفلت‌ها اين اتفاق‌ها روي داده است.
آيت‌الله سبحاني با قدرداني از فعاليت‌هاي مرکز خدمات در کمک‌ رساني به سيل‌ زدگان گفت: تلاش‌هاي شما در سرکشي به سيل‌زدگان و کمک به آنها واقعا آبروي حوزه مي باشد و نياز است که مردم بدانند حوزه در کنار مردم بوده است.
وي بيان کرد: مردم حضور بسيار چشمگير و خوبي در کمک‌ رساني به سيل ‌زدگان داشتند و در حد توانشان کمک کردند که قابل قدرداني است.
سيل در نخستين روزهاي سال جاري منجربه خسارت هاي جاني و مالي در نقاط مختلف کشور شد.
وي با بيان اينکه اين موضوع قبل از اينکه مساله اي اسلامي باشد يک مساله انساني است، گفت: دشمنان ما که جلوي ورود برخي از کمک‌ها به کشور را گرفتند نشان دادند نه تنها مسلمان نيستند بلکه انسان هم نيستند که در اين شرايط راه هاي کمک رساني را مي‌بندند.
اين مرجع تقليد افزود: البته از آنها انتظاري هم نيست؛ آنها نطفه همان جاهليتي هستند که پيامبر(ص) را سه سال محصور کردند تا زندگي را بر آنها سخت کنند و در نهايت نيز همسر حضرت بعد از خروج از حصر بر اثر ضعف و ناتواني ناشي از حصر فوت شد.
** حوزويان مشارکت خوبي در خدمت رساني به سيل زدگان داشتند
رئيس مرکز خدمات حوزه هاي علميه نيز در اين ديدار با اشاره به حضور چشمگير حوزويان در کمک‌رساني به سيل‌زدگان گفت: بعد از وقوع سيل در برخي استان‌هاي کشور، حوزويان به خصوص طلاب جوان احساس مسئوليت کرده و به وظايف ديني و شرعي خود عمل کردند و مشارکت خوبي براي خدمت‌رساني به سيل‌زدگان داشتند.
حجت الاسلام والمسلمين سيد حسن رباني بيان کرد: مرکز خدمات از همان روزهاي اول فعاليت‌هاي خود را براي کمک به سيل‌زدگان و جمع‌آوري کمک‌هاي نقدي و غير نقدي حوزويان آغاز کرد و با توجه به سختي‌هاي معيشتي‌ که طلاب و روحانيان دارند کمک‌هاي بسيار خوبي جمع‌آوري شد.
وي تصريح کرد: ما سجده شکر به جاي مي‌آوريم که روحانيان اين روحيه ايثار و فداکاري را دارند و احساس مسئوليت کرده و به آموزه‌هاي ديني خود عمل مي‌کنند.
وي افزود: طلبه‌اي با مراجعه به مرکز خدمات درخواست 5 ميليون تومان وام کرد تا تمامي آن را به حساب کمک به سيل‌زدگان واريز کند. او بيان مي‌کرد که توان پرداخت يک‌باره اين مبلغ را ندارد ولي از اين طريق مي‌خواهد به صورت اقساط اين مبلغ را پرداخت کند.
رباني گفت: از شهرهاي مختلف هم خبر مي‌رسد که برخي طلبه‌ها تمامي شهريه‌هاي خود را به سيل‌زدگان اهدا مي‌کنند.
1175 /
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عزل پدرام پاک آیین، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش «تابناک»، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت دولت سیزدهم برای سومین بار در ۳۲ ماه اخیر، دست به تغییر مدیر مرکز روابط عمومی و وزارت خانه زد تا از این حیث اتفاقی متفاوت را رقم زده باشد.

متن حکم صادر شده برای سرپرست تازه وزارت بهداشت، به این شرح است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو‌های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

دکتر بهرام عین اللهی

دیگر خبرها

  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی