Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@21:21:51 GMT

مقصد بعدی گرت بیل کدام تیم است؟

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۷۰۴۲

به گزارش پارس نیوز، 

 

در زمان اولین دوره حضور زیدان در مادرید گرت بیل و مرد فرانسوی به دلیل عدم حضور ستاره ولزی در ترکیب اصلی با مشکلات و اختلافاتی مواجه بودند که تا حدی زیادی باعث بروز شایعات جدایی وی از جمع قوهای سپید شد.

 

با بازگشت مجدد زیاد و نمایش نچندان دلچسبی که بیل از خود نشان داده گفته می‌شود نام مهاجم هافبک ولزی در لیست فروش قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار زیادی مبنی بر مقصد بعدی بیل در انتهای فصل به گوش می‌رسد که به گفته رسانه‌ها  بایرن مونیخ، منچستر یونایتد و تاتنهام تیم سابقش از جمله مشتریان وی به حساب می‌آیند.البته باشگاه رئال قیمت بیل را 130 میلیون یورو اعلام کرد که برای این بازیکن 29 ساله  که در شرایط بدنی خوبی به سر می‌برد مبلغ مناسبی به نظر می‌رسد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مشکلات منچستر یونایتد یورو بایرن مونیخ رسانه مشکلات منچستر یونایتد یورو پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ محمدرضا طالبی رئیس پلیس راه آهن استان یزد گفت: ماموران پلیس راه آهن یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل وسایل مسافران قطار "یزد-تهران" به فردی که قصد انتقال یک محموله چای قاچاق از طریق قطار را داشت مشکوک شدند. 

وی بیان داشت: ماموران در بررسی‌های لازم، ۹۸۰ کیلوگرم چای خارجی فاقدمجوز و قاچاق را کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند. 

رئیس پلیس راه آهن استان یزد، افزود: متهم که قصد انتقال چایی‌های قاچاق از طریق قطار از یزد به تهران را داشت پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد. 

طالبی در خاتمه تصریح کرد: پلیس راه آهن کنترل و نظارت کامل را در خصوص برخورد با جرایم دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مقصد جدید نیمیر عبدالعزیز: کاملا غیر منتظره
  • محله شِیخانبَر لاهیجان مقصد محله مج خبر
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • پرینت سه بعدی زره برای تبدیل گربه پشمالو به جنگجو! (فیلم)
  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • عکس/ رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد