Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، لیلا ترکاشوند، رئیس حوزه علمیه کوثر تویسرکان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲۰ طلبه خواهر در مدرسه علمیه کوثر (س) تویسرکان در مقطع سطح دو معادل کارشناسی در حال تحصیل هستند، افزود: ۱۰۰ نفر از آغاز فعالیت حوزه علمیه خواهران تاکنون در مقطع سطح دو از این مرکز معنوی فارغ‌ التحصیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حوزه علمیه تویسرکان توانسته گام‌های تاثیرگذاری در حوزه تحقق اهداف خود بردارد برهمین اساس در استان جایگاه نخست را از آن خود کرده است.

رئیس حوزه علمیه کوثر تویسرکان یکی از اهداف بلند مدت این مرکز آموزشی را توانمند سازی نیروی انسانی با هدف تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام، آگاهی بخشی و رفع شبهات دینی دانست و افزود: ۶۰ مبلغ حوزه علمیه خواهران تویسرکان در مراکز آموزش عالی، راهیان نور، آموزش و پرورش در مقاطع مختلف تحصیلی فعالیت دارند.

ترکاشوند با اشاره به آغاز ثبت نام برای پذیرش در حوزه علمیه خواهران، شرایط سنی امسال برای جذب طلاب را ۳۰ سال دانست و ادامه داد: علاقه‌ مندان متولدین سال ۶۸ به بعد می‌توانند برای پذیرش در حوزه علمیه ثبت نام کنند.

وی شرایط سنی برای حافظان کل قرآن کریم را ۳۵ سال اعلام کرد و گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون حوزه علمیه هم اینترنتی و هم حضوری انجام می‌گیرد.

رئیس حوزه علمیه کوثر تویسرکان با اشاره به اینکه آزمون سال ۹۸ حوزه‌های علمیه ۷ شهریورماه برگزار می‌شود تاکید کرد: منابع آزمون حوزه‌های علمیه در سال جاری از طریق سایت مربوطه اعلام می‌ شود.

ترکاشوند به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای سیل زدگان اشاره کرد و گفت: مبلغ ۲۳ میلیون ریال برای سیل زدگان توسط طلاب خواهر در حوزه علمیه کمک شده است که البته جمع‌آوری کمک‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

فعالیت ۶۰ مبلغ در حوزه علمیه کوثر تویسرکان  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در حمایت از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: ولْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ

«کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خدا»  پیام سعادت بخش و مشترک همه ادیان توحیدی است که بر تارک میثاق ملی ملت مؤمن ایران اسلامی می‌درخشد.

فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی پیوسته این کرامت و آزادی مقید را مورد هدف مستقیم و غیرمستقیم خود قرار داده و می‌دهند و با زدودن عفت و پاکدامنی، در محور فتنه‌ها و تلاش‌های خود پاکدامنی زنان را نشانه رفته اند.

«ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی» اولین و مهم‌ترین وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی است که امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب «طرح نور» با تکیه بر تجارب گذشته و پختگی و سنجیدگی و دقت عمل بیش از پیش تلاش برای تأمین «محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» در جامعه را مأموریت خود تعریف کرده است.

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها براساس رسالت ذاتی، وظیفه‌ی شرعی و قانونی و مسئولیت اجتماعی حمایت همه جانبه از تحقق این مهم و رفع کاستی‌های گذشته را تکلیفی اجتماعی دانسته و همچون آحاد دیگر ملت ایران اسلامی خود را در تلاش و حمایت از تحقق این هدف مقدس سهیم می‌دانند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها

دیگر خبرها

  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان