Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:54:41 GMT

برترین های مسابقات دانشجویی دارت استان بوشهر معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۷۲۰۸

برترین های مسابقات دانشجویی دارت استان بوشهر معرفی شدند

بوشهر- ایرنا- درقالب مسابقات انتخابی جشنواره ورزش های همگانی دانشگاه‌ها و موسسه های آموزش عالی استان بوشهر نفرات برتر مسابقات دانشجویی دارت برای حضور در مسابقات کشوری وزارت علوم معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، مسئول برگزاری مسابقات دانشجویی دارت استان بوشهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این مسابقات در بخش خانم‌ها و آقایان به مدت یک روز به میزبانی دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمید بردیده افزود: در بخش انفرادی پسران محمد جواد لهسایی از دانشگاه پیام نور مقام اول و محمد متولی از دانشگاه خلیج فارس مقام دوم را کسب کرد.
وی ادامه داد: در بخش انفرادی دختران فائزه امامی از دانشگاه خلیج فارس مقام اول و مریم بنافی از دانشگاه پیام نور مقام دوم را به دست آوردند.
بردیده اظهارداشت: در بخش 2 نفره پسران کاوه عابدی و حسین طوسی از دانشگاه خلیج فارس رتبه اول و حسن جمالی و رضا منافی دانشگاه فرهنگیان رتبه دوم و سید علی بصری و محمد جواد لهسایی از دانشگاه پیام نور مقام سوم را کسب کردند.
وی افزود: در بخش 2 نفره دختران نیز فائزه امامی و معصومه بارگاهی از دانشگاه خلیج فارس مقام اول، مریم بنافی و نسترن رئیسی از دانشگاه پیام نور مقام دوم را کسب کردند.
بردیده یادآورشد: نفرات اول این مسابقات در مسابقات دارت وزارت علوم شرکت خواهند کرد.
مسابقات انتخابی جشنواره ورزشی‌های همگانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان از 25 فروردین تا 12 اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه‌های مختلف استان برگزار می‌شود.
دراین جشنواره دانشجویان در رشته‌های بسکتبال سه نفره، فریزبی، آمادگی جسمانی، والیبال 4 نفره، هفت سنگ، طناب زنی، گل کوچک با هم به رقابت می پردازند.
6043/7212

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دارت دانشجو بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در حمایت از خیزش ضد صهیونیستی

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان دانشگاه خلیج فارس ظهر یکشنبه همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور در حمایت از خیزش گسترده دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی تجمع و راهپیمایی کردند.

دانشجویان بین الملل دانشگاه خلیج فارس با حضور در این مراسم اظهار داشتند: عملیات وعده صادق عملیاتی بود که قدرت اسلام و شیعه را نشان داد و موجب خوشحالی مسلمانان و مظلومان جهان شد.

این عملیات در سطح جهان آنقدر مؤثر واقع شد که توانست دادخواهان جهان را با خود همراه کند.

این تجمع بعد از اقامه نماز ظهر و عصر روز یکشنبه بر سکوی شهدای دانشگاه خلیج فارس شکل گرفت.

کد خبر 6091184

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در حمایت از خیزش ضد صهیونیستی
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برگزاری نمایش اقتدار در روز ملی خلیج‌ فارس در بوشهر
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس