Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@12:40:53 GMT

جاده های کاشمر به نیشابور و بردسکن به شهرآباد مسدود است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۷۵۸۴

جاده های کاشمر به نیشابور و بردسکن به شهرآباد مسدود است

مشهد- ایرنا- در پی بارندگی و جاری شدن سیل جاده های کاشمر به نیشابور و بردسکن به شهر آباد در استان خراسان رضوی همچنان مسدود است.

فرماندار کاشمر روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: جاده این شهر به نیشابور در حد فاصل ریوش - چلپو از ساعت هشت دیشب به دلیل وجود سیلاب و انباشت گل و لای مسدود اعلام شد.
محمد علی نبی پور افزود: بارندگی در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون 90 میلیمتر گزارش شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که 9 میلیمتر بود 10 برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: با فروکش کردن سیلاب و کاهش بارندگی برای روستای کلاته نای که در بستر رودخانه قرا گرفته و جاده آن مسدود شده بود با کمک نیروهای امدادی بسته های غذایی و چادر ارائه شده اما مسیر روستا همچنان مسدود است.
وی گفت: در حال حاضر کارشناسان در حال بررسی میزان خسارات مالی سیلاب اخیر در این شهرستان هستند.

* انسداد جاده بردسکن به شهرآباد
سرپرست فرمانداری بردسکن نیز گفت: در پی بارشهای اخیر و وقوع سیلاب جاده این شهر به شهرآباد مسدود شده است.
ابراهیم قاسم پور افزود: تاکنون 20 فقره رفع آبگرفتگی منازل، کمک به 50 نفر جامانده در راه و اسکان 587 نفر در سه حسینیه در مرکز شهر آباد و بردسکن توسط هلال احمر انجام شده است.
وی با بیان اینکه 70 درصد منازل بردسکن و روستاهای این شهرستان فاقد استانداردهای لازم و اصول ایمنی ساخت است اظهار داشت: طی دو روز گذشته 278 مورد آبگرفتگی در روستاهای بخش انابد و شهر آباد و مرکز شهرستان روی داد و 789 واحد مسکونی تخریب شد که 504 واحد نیازمند بازسازی و 285 واحد نیازمند تعمیرات است.
وی گفت: با توجه به پرشدن بندهای خاکی بالا دست شهرستان، خطر سیل روستاها را تهدید می کند و انتظار می رود مردم و اهالی روستاها با جدیت آماده باشند و هشدارها را جدی بگیرند.
قاسم پور افزود: براساس گزارش هواشناسی بارندگی در ایستگاه جلال آباد این شهرستان طی دو روز گذشته 115 میلیمتر و در شهر بردسکن 110 میلیمتر بوده است.

* 128 واحد مسکونی در شهرستان خلیل آباد آسیب دید
فرماندار خلیل آباد هم به خبرنگار ایرنا گفت: سیل دیروز به بخش کشاورزی، باغات و تاسیسات زیربنایی این شهرستان خسارت وارد کرد و هم اکنون کارشناسان در حال بررسی و برآوردهای اولیه میزان خسارت هستند.
مجتبی شاکری افزود: 128 واحد مسکونی در روستاهای سعدالدین، جعفرآباد و مهدی آباد این شهرستان آسیب دید که نیاز به بازسازی و تعمیر دارند.
وی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از خسارات جانی اهالی روستای شورآب بخش ششطراز خلیل آباد در روستای مجاور اسکان داده شده اند و از طریق مردم روستای جعفرآباد، ناحیه مقاومت سپاه، هلال احمر و شبکه بهداشت خدمات مورد نیاز به آنها ارائه می شود.
7497 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مسدود است

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: ساعت ۱۴:۱۹ امروز گزارش واژگونی مینی بوس به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و چهار دقیقه بعد آمبولانس ها به صحنه تصادف رسیدند.

 

دکتر محمدجواد یزدانی افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان برای خدمت رسانی سریع و به موقع، فراخوان شدند.


وی ادامه داد: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و ۳ آقا بودند و از ناحیه سر وصورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند، به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.


دکتر یزدانی گفت: این حادثه فوتی نداشت.

 

دیگر خبرها

  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند