Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@23:38:14 GMT

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۷۶۶۹

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مه گرفتگی در برخی محورهای مواصلاتی کشور خبر داد. ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی در این باره گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد مه گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات استان گیلان و محور های محور مشگین شهر-پارس آباد استان اردبیل و بیرجند-قاین استان خراسان جنوبی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در باره وضعیت ترافیکی راه‌های کشور نیز اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در مسیر آزادراه قزوین به کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره نیمه سنگین است. سایر محور های مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان با اعلام شماره تلفن ٨٨٢۵۵۵۵۵ گفت: شهروندان به صورت شبانه‌روزی می‌توانند با تماس با شماره تلفن اعلام شده از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه مطلع شوند. منبع: ایسنا برچسب ها: محورهای مواصلاتی ، مه گرفتگی ، ترافیک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی مه گرفتگی ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رباینده دختر خردسال ۱۸ ماهه در خلخال تسلیم پلیس شد

سیدهادی موسوی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: رباینده دختر ۱۸ ماهه که از گیلان عازم خلخال بود با مراقبت و پوشش اطلاعاتی پلیس در محدوده شهرستان خلخال با یک دستگاه سواری پراید شناسایی و دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: در پی خبر ربوده شدن دختر ۱۸ ماهه یک خانواده گیلانی در استان گیلان و متواری شدن رباینده به سمت شهرستان خلخال با یک دستگاه پراید سواری پوشش انتظامی محورهای مواصلاتی این شهرستان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده قضایی و با پوشش محورهای مواصلاتی به هنگام کنترل خودروهای عبوری سواری پراید مورد نظر در حوزه خلخال شناسایی و در عملیات هوشمندانه پلیسی متوقف شد.

موسوی با قدردانی از حمایت دستگاه قضا در همراهی پلیس برای دستگیری این رباینده گفت: به محض اطلاع و هماهنگی پلیس خلخال و گیلان سعی کردیم تا تمام محورهای مواصلاتی منطقه را تحت پوشش قرار داده و با رصد اطلاعاتی فرد موردنظر را شناسایی و در محدوده جاده خلخال شناسایی کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال افزود: به دنبال این عملیات هوشمند دختر ۱۸ ماهه سالم و سلامت به والدین تحویل داده شد تا خانواده این کودک از نگرانی رهایی یابند.

موسوی تصریح کرد: پلیس در هر شرایط خود را موظف به تامین امنیت و آرامش شهروندان می داند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

کد خبر 6100711

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • رباینده دختر خردسال ۱۸ ماهه در خلخال تسلیم پلیس شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان