Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@01:38:31 GMT

انهدام باند سارقان مسلح آرایشگاه زنانه در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۸۰۸۹

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار " محمد قنبری " با اعلام این خبر گفت: با اعلام گزارشی مبنی بر سرقت مسلحانه از یک آرایشگاه زنانه واقع در تقاطع " الزهرا و درزاده " در حوزه استحفاظی کلانتری 12 شهرستان ایرانشهر بلافاصله تیمی از مأموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران پلیس در محل جرم، خانمی به آنها مراجعه و اعلام داشت که در آرایشگاه زنانه بود که ناگهان یک مرد و زن ملبس به لباس محلی با پوشش زنانه وارد شده و با تهدید اسلحه گرم 80 مثقال طلا و جواهرات را از داخل کیفش سرقت کرده و متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار قنبری بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه از کارکنان این آرایشگاه متوجه اظهارات ضد و نقیض یکی از آنها شدند که در تحقیقات تکمیلی و با استفاده از شیوه های خاص پلیسی محرز شد که وی با همدستی افراد دیگری اقدام به ارتکاب این جرم کرده است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با اقدامات فنی و تخصصی این متهمه اعتراف کرد و گفت: در روز حادثه به محض ورود آن خانم که از مشتریان ثابت آرایشگاه است از طریق پیامک، حضور او و همراه داشتن طلا و جواهرات را به همدستانش اطلاع داده و درب را به روی آنها بازکرده است.

سردار قنبری با بیان اینکه با دستگیری این فرد 150 گرم از طلاهای سرقت شده توسط خواهر وی تحویل پلیس شد اظهار داشت: تحقیقات برای شناسایی مرد سارق ادامه یافت تا مأموران سرانجام توانستند این سارق مسلح را  نیز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند که در بررسی  از منزل متهم یک دستگاه خودروی 405 سرقتی به همراه یک جفت پلاک سرقتی و یک قبضه سلاح کلاش و 5 تیغه خشاب و مهمات متعلقه کشف شد.

وی گفت: در بررسی بیشتر خودروی سرقت شده مشخص شد که دارای سابقه سرقت مسلحانه در اسفند ماه سال گذشته در شهرستان ایرانشهر است که در بازجویی های تکمیلی، متهم به 10 فقره سرقت منزل با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد که مأموران بلافاصله در یک عملیات ضربتی این فرد را نیز دستگیر کردند.

سردار قنبری ابراز کرد: متهمان در ادامه اعترافات خود بیان کردند که طلاهای سرقتی را به یک مالخر طلافروش در سطح شهرستان فروخته اند که با هماهنگی مقام قضائی این فرد نیز دستگیر و به جرم ارتکابی اعتراف و با حکم قانون روانه زندان و مغازه وی پلمب شد.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد می کند و پایمال کنندگان حقوق شهروندان بالاخره باید در پیشگاه قانون و عدالت پاسخگوی اعمال مجرمانه خود باشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان جرم زندان نظم و امنیت محمد قنبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ عبدالمجید کرمی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ضمن شناسایی محل‌های سرقت و بررسی شیوه و شگردهای به کار رفته در سرقت‌ها با تشکیل تیمی به محل اعزام و در نهایت خودرو ام وی ام سارقان را در یکی از محلات شناسایی کردند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: مالک خودرو احضار که در تحقیقات صورت گرفته اعلام کرد که در تاریخ اعلامی خودرو دست فرزندش بوده که چهار ماه قبل از زندان آزاد شده که با بررسی دقیق سوابق متهم مشخص شد دارای سوابق متعددی در خصوص انواع جرایم بویژه سرقت می‌باشد که با هماهنگی قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ کرمی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی به عمل آمده به جرم خود اقرار کرده و معترف شد با همدستی فردی دیگر اقدام به سرقت کرده و سپس اموال مسروقه را به یک مال خر در بندرعباس فروخته‌ اند که طی عملیاتی دیگر دو متهم دیگر نیز در مخفیگاه‌هایشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با بیان اینکه تلاش مأموران برای شناسایی مالباختگان جهت تحویل اموال مکشوفه به آنان ادامه دارد، بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

کد خبر 6090378

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان