Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 - مقام‌های کانادا اعلام کردند که یک مرد مسلح بعد از کشتن ۴ نفر در شهر «پنتیکتون» این کشور، خود را به پلیس تحویل داده است.

پلیس کانادا از مرگ ۴ شهروند شهر پنتیکتون استان «بریتیش کلمبیا» بر اثر حمله یک فرد مسلح خبر داده است.

بنا بر نوشته «رویترز»، پلیس سلطنتی کانادا در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک فرد مسلح در سه نقطه شهر پنتیکتون به تعدادی از افراد شلیک کرد و چهار نفر را کشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش پلیس کانادا، ضارب که یک مرد است بعد از کشتن چهار نفر خود را به پاسگاه پلیس تحویل داده و هم اکنون در بازداشتگاه به سر می‌برد.

مقام‌های کانادایی می‌گویند که انگیزه ضارب از این حمله مشخص نیست اما تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که حمله او از قبل برنامه‌ریزی شده بود. پلیس به نام و هویت ضارب اشاره‌ای نکرده است.

طبق اعلام پلیس سلطنتی کانادا، این فرد روز دوشنبه (دیروز) در فاصله کمتر از یک ساعت بعد از این حمله مسلحانه خودش را به پلیس تحویل داد.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان گفت: مأمورین کلانتری ۱۱ با تلاش و پیگیری و اقدامات پلیس لازم در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بروجن موفق شدند یک دستگاه خودرو سرقتی را در سطح حوزه کشف و تحویل مالباخته نمایند.

بیشتر بخوانید

کشف خودروی سرقتی پراید در شهرکرد

فرمانده انتظامی بروجن افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: وسایل نقلیه خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • تشکیل زنجیره انسانی دانشجویان دانشگاه تورنتو و کانادا برای محافظت از چادر‌های همبستگی مقابل پلیس (فیلم)
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام