Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:56:10 GMT

28 هزار لیتر نفت سفید در روستاهای سیل زده سیروان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۸۷۲۹

28 هزار لیتر نفت سفید در روستاهای سیل زده سیروان توزیع شد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام از توزیع بیش از 28 هزار لیتر نفت سفید رایگان در روستاهای سیل زده سیروان و بخشی از روستاهای سیل زده شهرستان کوهدشت لرستان خبر داد.

علی اصغر چاغروندی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان سوخت نفت سفید در روستاهای سیل زده شهرستان سیروان و 10 روستای هم جوار شهرستان کوهدشت در استان لرستان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از تامین سوخت مناطق سیل زده شهرستان دره شهر نیز خبر داد و افزود: مشکلی در تامین و توزیع سوخت رسانی به سیل زدگان استان وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام تاکید کرد: از ابتدای روز سیزدهم فروردین تا کنون، 70 هزار لیتر سوخت هوایی، 60 هزار لیتر فرآورده نفتگاز،300 هزار لیتر فرآورده نفت سفید و بیش از یک هزار لیتر فرآورده بنزین در بین گروه‌های امداد رسان و مردم سیل زده این استان و استان‌های هم جوار توزیع شده است.
چاغروندی با تاکید بر تامین به موقع سوخت موردنیاز در روستاهای سیل زده استان گفت: هماهنگی های لازم بین این شرکت و مدیریت بحران استان وجود دارد و تدارک و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.
به گزارش ایرنا، 2 موج بارشی سیلابی در تعطیلات نوروز باعث بروز خرابی های متعددی در حوزه زیرساخت های عمرانی، شهری، روستایی، عشایری، ابینه، زیربخش های کشاورزی، و ... استان ایلام شد.
بیشترین خسارت ها به مناطق ماژین دره شهر و عرب رودبار سیروان وارد شد.
3032/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي توزيع نفت سفيد فرآورده هاي نفتي ايلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

سرهنگ جلیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت‌زنی در گمرک پرویزخان موفق به شناسایی هفت دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی پنج هزار و ۶۹ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ارزش این مقدار سوخت قاچاق یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال است.

سلطانی در پایان سخنانش از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارسال آنها به مراجع قضائی خبر داد.

کد خبر 6088471

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند