Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@05:11:23 GMT

شاگردان میثاقیان در اندیشه کسب ۳ امتیاز خانگی هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۹۰۶۷

شاگردان میثاقیان در اندیشه کسب ۳ امتیاز خانگی هستند

تیم فوتبال خونه به خونه بابل در هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور در ورزشگاه هفت تیر بابل میزبان قشقایی شیراز است. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، تیم قشقایی شیراز این هفته در مقابل تیم با انگیزه خونه به خونه قرار می‌گیرد که با قرار گرفتن در میانه جدول یکی از بی‌انگیزه ترین تیم‌های تیم‌های حال حاضر لیگ به شمار می‌رود و این مسئله سبب می‌شود تا با فراغ بال بیشتری فوتبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یقیناً تیم خونه به خونه مازندران برخلاف هفته گذشته که مقاومت شدید تیم سختکوش نود ارومیه را به خود می‌دید در این هفته مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که بی‌‌محابا یک فوتبال دوطرفه را به نمایش می‌گذارد و این کار را برای شاگردان اکبر میثاقیان آسان خواهد کرد.

قشقایی‌ها با کسب 6 تساوی رکورددار کمترین تساوی لیگ را به خود اختصاص داده است و با 10 پیروزی و 11 شکست نشان دادند اهل صلح نیستند و برای تساوی به میدان نمی‌روند.

لیگ دسته اول فوتبال| جدال قشقایی شیراز و خونه به خونه بابل برای کسب امتیازتساوی خانگی خونه به خونه در مقابل شاگردان کمالونداستاندار مازندران تماشاگر ویژه دیدار «خونه به خونه بابل» و «آلومینیوم اراک» شد

شاید نتایج خونه به خونه برخلاف پیش‌بینی‌ها و انتظارات مسئولان باشگاه و هواداران این تیم پیش رفت اما کیفیت فنی بازیکنان و بازی‌های زیبای این تیم در طول مسابقات قابل کتمان نیست. کما اینکه در تمام بازی‌‌ها خلق موقعیت‌های زیادی را از سوی شاگردان میثاقیان شاهد هستیم.

اکبر میثاقیان و شاگردانش خوب می‌دانند پیش از دیدار هفته آینده مقابل مس رفسنجان باید سه امتیاز دیدار مقابل قشقایی شیراز را از آن خود کنند تا با آرامش خاطر راهی رفسنجان شوند.

انتهای پیام/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام میثم فیاضی درنشست خبری گفت:از این تعداد برنامه ۱۴۱عنوان درسپاه شهدا و۲۷۶۰عنوان هم دربسیج استان اجرا می‌شود. 
وی تبیین و ترویج اندیشه شهید مطهری، تجلیل از مربیان وهادیان سیاسی، تجلیل از خانواده شهدا وایثارگر، برگزاری مسابقه نقاشی وخطاطی وبرگزاری نشست‌های بصیرتی فرماندهان باتوجه فرمان جهاد تبیین ازمهمترین برنامه‌های اجرایی دراین هفته خواهد بود.
وی ترویج ونشراندیشه‌های شهید مطهری رامحوربرنامه‌های عقیدتی سپاه عنوان کردوافزود:شهید مطهری یک عالم أهل تفکر، اندیشه ومنطبق بانیاز‌های جامعه بود. 
۸تا۱۳اردیبهشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری