Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا قربانیان تبریزی در جمع معاونین خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز بر تداوم لایروبی و پاکسازی کانالها و مسیلهای سطح شهر تبریز و نیز حل اساسی مشکل چاله های معابر در سال جدید تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن بارش های فصلی و احتمال بارش شدید باران در سطح شهر و نیز جاری شدن سیل، لازم است تمام نیروهای حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی با حفظ آمادگی کامل بر لایروبی و پاکسازی مستمر کانال ها و مسیل ها و نیز لایروبی نقاط آبگیر و حساس در مناطق دهگانه شهر ادامه دهند و در این زمینه هماهنگی های لازم را نیز با شهرداری های شهرهای همجوار و همکاری برای پاکسازی کامل امتداد مسیل ها در آن مناطق به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در این جلسه رسیدگی به وضعیت نامناسب چاله ها در معابر شهر را نیز مورد تاکید قرار داد و حل سریع مشکل محل چاله ها در برِ خیابانها را خواستار شد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در ادامه این جلسه، تداوم لکه گیری  اصولی معابر، رسیدگی و برخورد مناسب با عاملین ساخت و سازهای غیرمجاز به خصوص در حریم و بستر رودخانه ها و مسیلها، برخورد جدی با سد معبر خودروئی و مغازه ای، استقرار شبانه روزی نیروهای خدماتی در نقاط حساس و آبگیر را ضروری دانست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سیل شبانه روزی شهرداری معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر چهارشنبه در بازدید از کانال‌های آبیاری و زهکشی سطح بخش آبپخش اظهار کرد: کانال آبیاری کربلایی حسینی روستای چهار برج پس از اتمام آبیاری نخیلات این روستا و در شهریور ماه لایروبی خواهد شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: ورودی کانال آبیاری روستای بنار سلیمانی نیز به زودی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان تعریض می‌شود.

وی گفت: کانال آبیاری چغندر که نخیلات روستاهای بنار آزادگان و دشتی اسماعیل خانی را تحت پوشش خود دارد طی هفته‌های آتی و قبل از ورود آب به این کانال لایروبی خواهد شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش عنوان کرد: لوله‌گذاری کانال زهکشی دشتی اسماعیل خانی نیاز به اعتبار حدود ۲ میلیارد تومانی دارد و نیازمند طرح در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و تخصیص اعتبار لازم است.

کد خبر 6087896

دیگر خبرها

  • هزینه ۲۰ هزار میلیاردی برای پاکسازی مسیل‌ها از نخاله‌ها
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • ۶۰ کیلومتر کانال آبیاری دشت قزوین لایروبی شد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد