Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@05:19:37 GMT

گلخانه 200 هکتاري در پارس آباد مغان احداث مي شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۴۹۵۳۸

گلخانه 200 هکتاري در پارس آباد مغان احداث مي شود

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - استاندار اردبيل گفت: هلدينگ کشاورزي سازمان اقتصادي کوثر براي ايجاد 200 هکتار گلخانه در پارس آباد مغان متعهد شده و عمليات فاز اول آن با زمينه اشتغال هزار و 400 نفر بزودي عملياتي مي شود.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري اردبيل ، اکبر بهنامجو روز سه شنبه افزود: در جلسه اي با مديرعامل هلدينگ کشاورزي سازمان اقتصادي کوثر براي شروع سرمايه گذاري اين هلدينگ در استان توافق کرده و توافقنامه اي بين 2 طرف به امضا رسيده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: همچنين با رفع برخي مشکلات، شرکت اجداد سپيدان کوثر احداث مجتمع دام سبک 20 هزار راسي با 10 هزار راس دام مولد را در استان شروع خواهد کرد.
او اضافه کرد: اين مجتمع در زميني به وسعت 95 هکتار با اشتغالزايي مستقيم و پايدار براي 200 نفر و سرمايه گذاري 800 ميليارد ريال در 18 ماه اجرايي و به بهره برداري خواهد رسيد.
به گفته وي ، طبق اين توافق نامه شرکت اجداد سپيدان کوثر از سوي سازمان اقتصادي کوثر مجري طرح توسعه ايستگاه هاي موجود اصلاح و تکثير شترهاي دو کوهانه استان خواهد بود.
استاندار اردبيل افزود: همچنين بر اساس اين توافق نامه، شرکت مرغک به عنوان بزرگترين کارخانه جوجه کشي خاورميانه از سوي سازمان اقتصادي کوثر و با مشارکت کارخانه توليد خوراک دام و طيور زيبادانه اردبيل، براي تکميل زنجيره توليد تخم مرغ و ايجاد واحد بزرگ يک ميليون قطعه اي مرغ تخم گذار با سرمايه گذاري بالغ بر 1800 ميليارد ريال اقدام مي کند.
بهنامجو افزود: همچنين اين شرکت در زمينه ايجاد صنايع وابسته کشاورزي از جمله بسته بندي و توليد کود و صادرات محصولات در اين بخش مشارکت خواهد کرد.
6016
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل در آنچه شما خواسته اید ، سراغ یکی از مشکلاتِ محله شهید مطهریِ پارس آباد میرویم که با پیگیری های خبری، حل شده...
معضلی که عبور اب زراعی از جلوی منازل ، بوی نامطبوع و تجمع حشرات ایجاد  کرده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی حل مشکل محله شهید مطهریِ پارس آباد

 

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل