Web Analytics Made Easy - Statcounter

عظیمیان از اعلام آمادگی اعضای جوانان هلال احمر به مناطق سیل زده کشور خبر داد و گفت: علاوه بر تیم حمایت روانی، کانون‌های جوانان شاخه‌های آزاد، دانشجویی، طلاب و روستایی اعلام آمادگی کردند که در صورت نیاز به کمک به مناطق آسیب دیده از سیل اعزام شوند.

«امید عظیمیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه سیل مهربانی هموطنان همیشه در شرایط سخت برای حس نوع‌دوستی و روحیه‌بخشی به نیازمندان جاری بوده و این‌بار با موج بیشتری به سیل زدگان اخیر کشورمان در حال کمک هستند، افزود: «سیل مهربانی همکلاسی» مصادف با ولادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) روز چهارشنبه(۲۸ فروردین) همزمان در مدارس کل کشور اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان تصریح کرد: در این پویش جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه معاونت جوانان هلال احمر در کنار جمعیت هلال احمر وظیفه جمع‌آوری کل وسایل موردنیاز آسیب‌دیدگان و کمک‌های مردمی را دارد، گفت: این معاونت همچنین در راستای نوع فعالیت و پوشش خود، جمع‌آوری کمک‌های مورد نیاز کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزان شامل اسباب‌بازی، لوازم‌التحریر، لباس کودک و ... را در دستور کار دارد.

عظيميان از توزیع یک هزار پاکت پول با آرم توسط کانون‌های دانش‌آموزی هلال احمر برای دریافت کمک‌های نقدی به سیل‌زدگان در سطح مدارسی که طرح دادرس برگزار می‌شود، خبر داد و اظهار کرد: طرح دادرس امسال در  ۳۴۴ مدرسه استان انجام می‌شود.

عظیمیان در ادامه از اعلام آمادگی اعضای جوانان هلال احمر، به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد و بیان کرد: کانون‌های جوانان شاخه‌های آزاد، دانشجویی، طلاب و روستایی... به صورت خودجوش اعلام آمادگی کردند که در صورت نیاز به مناطق آسیب‌زده از سیل جهت کمک به مردم اعزام شوند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در زلزله کرمانشاه تیم حمایت روانی (تیم سحر) از استان گیلان به منطقه اعزام شده بودند، بیان کرد: در صورت اعلام نیاز، استان گیلان این آمادگی را دارد که این تیم حمایتی خود را نیز جهت کمک به جامعه هدف در سیل اخیر، اعزام کند.

عظیمیان در ادامه اعم کمک‌های مورد نیاز  و کالاهایی که در اولویت ارسال برای بچه‌هاست را شامل یک جعبه ماژیک، مداد و پاکن، دفتر نقاشی و لوازم تحریر، گیره موی سر، تل، عروسک، شونه، سنجاق سر، اسباب‌بازی، لباس کودک، دمپایی بچه و...  دانست و گفت: جمعیت هلال احمر گیلان تا دو هفته دیگر اعزام نیرو و کالا به مناطق سیل زده خواهد داشت.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم خسارت سیل خبرگزاری شبستان مسابقات قرآن کمک به سیل زدگان مجلس سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سپاه پاسداران نیمه شعبان مناطق سیل زده سازمان جوانان هلال احمر هلال احمر گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۴۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان

مراسم زنگ سپاس  امروز در مدرسه شاهد شهید بیگلو رشت برگزارشده بود، مدیر کل آموزش و پرورش گیلان در این مراسم گفت: دانش آموزان دارای استعداد‌های بالقوه‌ای در حوزه‌های مختلف هستند که با تلاش و کوشش معلمان این مرز بوم کشف و شناسایی می‌شود.

محمد حسین رمضانی تلاش و صبرمعلمان را زمینه شکوفایی استعداد دانش آموزان دانست و افزود: دانش آموزان گیلانی در برخی از رشته‌ها در دنیا خوش درخشیده اند که مایه افتخار کشور و استان است.


وی به شهدای معلم و دانش آموزی گیلان اشاره و تصریح کرد: درهفته معلم یاد و خاطرات ۴۱ هزار شهید معلم و دانش آموز کشور و ۲۵ شهید تروریستی کرمان و یک شهیده این حادثه را گرامی می‌داریم.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه تمامی جنایت‌ها و ظلم در دنیا را ناشی از جهل و نادانی است گفت: استاد شهید مطهری حلال مشکلات و پاسدار اسلام بود. 

رمضانی اسلام شناسی، گذشت و فروتنی را از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار دانست و افزود: شهید مطهری علاوه بر استاد اخلاق، طبیب هم بود جامعه را درمان می‌کرد و دشمن به دانایی این شهید بزرگوار واقف بود و ایشان را به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه معلمان امروز وظیفه خطیر درارتقای دانایی جامعه برعهده دارند اضافه کرد:آموزش و پرورش کارخانه تولید منابع انسانی و انسان سازی است و معلمان نقش مهندسین این کارخانه را دارند.


رمضانی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش نیروی انسانی تولید و تربیت می‌کند، گفت: موتور پیشرفت کشور امید و اعتماد است این دو مقوله مهم در مدارس باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی همچنین از راه اندازی دهکده ورزشی دانش آموزی و یک مرکز رفاهی درآینده نزدیک در گیلان خبرداد.
در پایان این مراسم به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم از معلمان مدرسه شاهد شهید بیگلو رشت با اهدای شاخه گلی قدردانی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران