Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حریق انبار رنگ در خیابان مصلی اصفهان خبر داد. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم دراصفهان، با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در انبار رنگ خیابان سروش- خیابان مصلی، اظهار داشت: گزارش این حریق ساعت 8 و 43 دقیقه صبح امروز به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای امدادی آتش‌نشانی از سه ایستگاه 4، 7 و 9 در کمترین زمان خود را به محل حادثه رساندند و توانستند آتش را مهار کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه آتش‌سوزی در زیرزمین مغازه رنگ فروشی اتفاق افتاد، گفت: انبار این مغازه در زیرزمین بود و آتش‌نشانان با جسارت فراوان وارد محل شدند.

آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌های استان فارس 85 درصد کاهش یافتنجات زن 50 ساله از زیر آوار با تلاش دو ساعته آتش نشانان اهر+ تصاویر‌عامل آتش‌سوزی مجسمه طاووس در شیراز دستگیر شد

وی تصریح کرد: به خاطر وجود تینر در زیرزمین و حریق رخ داده، ورود به آنجا بسیار سخت بود ولی نیروهای آتش‌نشانی ریسک وارد شدن به این محل خطرناک را کرده و اجازه ندادند حریق به بشکه‌های تینر برسد، چرا که اگر تینرها آتش‌می‌گرفتند اطفا و مهار بسیار سخت می‌شد.

کاوه آهنگران خاطرنشان کرد: خوشبختانه با کمترین خسارت، حریق اطفاء شد، اکنون کارشناسان در محل حادثه حضور دارند و علت آتش‌سوزی در دست بررسی است.

انتهای پیام/ ز

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز

هادی عیدی پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: ساعت ۱۷ عصر امروز انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز دچار آتش‌سوزی شد که بلافاصله امدادگران از ایستگاه‌های ۳- ۱۸- ۱۹- ۶- ۷- ۱۲ به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: حریق مربوط به انبار لاستیک‌های فرسوده به متراژ حدودا ۵۰۰ متر مربع پس از تلاش امدادگران آتش‌نشانی به صورت کامل توسط تیم‌های عملیاتی اطفا شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد