Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@03:53:26 GMT

شورای شهر مرجع تشخیص باغ بودن یک ملک است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۰۱۱۳

شورای شهر مرجع تشخیص باغ بودن یک ملک است

به گزارش ایرنا زهرا صدراعظم نوری، روز سه شنبه در یکصد و سی و ششمین جلسه شورا، اظهار داشت: قطعا مرجع تشخیص باغ بودن یا نبودن شورای شهر است اما اینکه همه پرونده‌ها برای تشخیص باغ بودن یا نبودن به شورا بیاید، مخالفم.
وی گفت: برخی از املاک زمین مزروعی هستند و نباید به شورا بیاید.
صدراعظم نوری افزود: وقتی رای به باغ نبودن یک ملک مزروعی می‌دهیم، ضوابط مزروعی هم در آن اجرا نمی‌شود و فرد به طور کامل در آن ساخت و ساز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: موضوع پرونده های زمین های زراعی و تشخیص باغات باید در جلسه هم اندیشی اعضای شورا مورد بررسی قرار گیرد.
وی گفت: اینکه زمین های زراعی در صحن مورد بررسی قرار گیرد و تشخیص باغ بودن و نبودن به یک رویه مشخص برسد.
بهاره آروین عضو هیات رییسه شورا هم تاکید کرد: شورا نمی تواند در خصوص زمین های زراعی تصمیم گیری کند و اعتراض این پرونده به زراعی تشخیص دادن است.
تهرام/7244//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 رئیس شورای شهر تهران زمین زهرا ساخت و ساز شورای شهر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان سابقه‌دار در این شهرستان و کشف ۶ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص وقوع سرقت‌های مختلف در سطح شهرستان تالش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه اظهارت شکات و تحقیقات میدانی انجام شده، اعضای باند سه نفره سارقان این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از اعتراف این افراد به پنج فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۳۰، ۳۲ و ۴۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رستمی با تاکید بر به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 749207

دیگر خبرها

  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • خبر تازه درباره پرونده باغ ازگل؛ چه افرادی احضار شدند؟
  • احضار افرادی درباره پرونده باغ ازگل
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!