Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@20:41:59 GMT

وزش باد شدید در همدان با خطر بروز خسارت همراه است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۰۱۴۱

وزش باد شدید در همدان با خطر بروز خسارت همراه است

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: از فردا وزش باد شدید در همدان شروع می‌شود که ممکن است به بنرهای تبلیغاتی و شاخه های درختان خسارت وارد کند. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

محمد حسن باقری شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: در 24 ساعت آینده آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از روز چهارشنبه تا اواسط هفته آینده احتمال بارش پراکنده بارن، رگبار و رعد و برق در برخی نقاط استان وجود دارد.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با تاکید بر اینکه شدت وزش باد در روز چهارشنبه بسیار زیاد است، ابراز کرد: بنابراین احتمال بروز هرگونه خسارت به تابلوهای شهری، بنرهای تبلیغاتی، درختان و غیره وجود دارد.

اخطاریه های هواشناسی درباره باران سیل آسا در نیمه شرقی و امواج 2.5 متری در خلیج فارسمردم سیستان و بلوچستان هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرنددلیل سیلاب‌های اخیر از زبان رئیس سازمان هواشناسی

باقری شکیب با بیان اینکه تا پایان هفته از نظر دمایی تغییرات محسوسی نخواهیم داشت، افزود: در 24 ساعت گذشته نهاوند و اسدآباد با حداکثر دمای 22 درجه به عنوان گرمترین نقاط استان و رزن و فامنین با حداقل دمای 3 درجه سانتی‌گراد به عنوان خنک‌ترین شهرستان‌های استان گزارش شده است.

وی گفت: دمای شهرستان همدان نیز در این مدت بین 8 و 20 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام/ش

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۰۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید، امروز و فردا در قم

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به وزش باد نسبتا شدید تا شدید در همه مناطق گفت: تاکنون بیشترین سرعت وزش باد در شهر قم ۵۵ کیلومتر در ساعت بوده و شهر سلفچگان هم با ۶۵ کیلومتر در ساعت بیشترین میزان سرعت وزش باد را در استان داشته است. 

مرتضی صبوری افزود: وزش باد شدید تا نیمه شب ادامه دارد و پس از آن از میزان سرعت وزش باد کاسته خواهد شد.

کارشناس هواشناسی گفت: عصر فردا دوباره شاهد وزش باد نسبتا شدید تا شدید خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: انتظار داریم روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی، شاهد رگبار و رعد و برق باشیم. 

صبوری در خصوص تغییرات دمایی هم گفت: امروز حداکثر دمای هوای شهر قم ۲۸ درجه سانتیگراد، فردا ۳۰ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعدوبرق در تهران
  • وزش باد شدید، امروز و فردا در قم
  • بارندگی در این مناطق کشور ادامه دارد
  • وزش باد شدید و گرد و خاک در البرز پیش بینی می‌شود
  • سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در خراسان جنوبی
  • بارش باران تا روز یکشنبه در خراسان رضوی ادامه دارد
  • بارندگی همراه با وزش باد در استان قزوین
  • پیش بینی شدت بارش باران در خراسان رضوی
  • پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در همدان
  • هوای همدان تا شنبه بارانی است