Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از توزیع روزانه یک هزار پرس غذای متبرک در میان سیل‌زدگان شهرستان کلات خبر داد. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، سید خلیل منبتی با اشاره به برپایی ایستگاه توزیع غذای متبرک رضوی در شهرستان کلات استان خراسان رضوی اظهار داشت: در پی جاری شدن سیل در این منطقه و در راستای تأکید تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان با همکاری نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی، ایستگاه صلواتی توزیع غذای متبرک رضوی به مدت سه روز در این شهرستان دایر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبتی اضافه کرد: مردم خیر و نیکوکاری که تمایل دارند آستان قدس رضوی را در امر یاری رساندن به مردم سیل‌زده استان‌های گلستان، مازندران، خراسان شمالی، لرستان و خوزستان همراهی کنند، می‌توانند از طریق سامانه وقف و نذر رضوی به نشانی https://nazr.razavi.ir و شماره‌گیری کد دستوری #8* با تلفن همراه، کمک‌های خود را برای هموطنان سیل‌زده واریز کنند.

همت جهادی جوانان بسیجی اهواز در پخت غذا ویژه سیل‌زدگان+تصویرروزانه 2500 پرس غذای گرم بین سیل‌زدگان سیروان توزیع می‌شودوزیر جهاد کشاورزی: سالانه 80 میلیارد دلار غذا در ایران تولید می‌شود

به منظور دسترسی راحت زائران 20 دفتر نذورات نقدی و غیر نقدی در اماکن متبرکه رضوی و حریم حرم حضرت رضا(ع) مستقر شده است که از این تعداد 11 دفتر به صورت شبانه‌روزی و بقیه از ساعت 7 تا 21 آماده دریافت نذورات نقدی و غیرنقدی زائران هستند.

انتهای پیام/ ز

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهرستان زیرکوه از روز چهارشنبه شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفته است. 

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ، برای  کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد در زیرکوه  ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در ۱۶۰ کیلومتری شمال شرق بیرجند است.

شهروند خبرنگار ما هم تصاویری از خیابان های شهر حاجی اباد زیرکوه برای خبرگزاری صداوسیما ارسال کرده است که سیل تردد را با مشکل مواجه کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • با سوپر غذای تقویت‌کننده مغز آشنا شوید
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد