Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@20:20:32 GMT

کرانچار مربی تیم ملی نشد و می رود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۰۹۱۷

کرانچار مربی تیم ملی نشد و می رود

دوم شدن در گروه آن هم بعد از عراق در تهران حسابی پایه های صندلی مربیگری زلاتکو کرانچار را متزلزل کرد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال االمپیک ایران که بعد از چهار دهه همچنان به دنبال شکستن طلسم صعود است اینبار موفق به عبور از مرحله مقدماتی رقابت ها در تهران شد اما عملکرد نه چندان امیدوارکننده این تیم نشان داد رسیدن به این هدف چندان آسان نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم امید در تهران و با حمایت نسبی هوادارانش با استفاده از امتیاز میزبانی برابر تیم هایی مثل یمن ، ترکمنستان و عراق قرار گرفت اما در نهایت با احتساب گل زده بیشتر در رقابت با سایر تیم های ۷ امتیازی به عنوان یکی از تیم های دوم برتر مجوز صعود به دور نهایی رقابت ها را کسب کرد. با این وجود نمایش امیدها در این مسابقات علیرغم حضور بازیکنانی مستعد و تاثیرگذار به مراتب پایین تر از حد انتظار بود.در واقع باید پذیرفت که نمایش تیم امید در ۳ بازی مرحله مقدماتی نشانی از یک تیم مدعی برای رقابت با قدرت های فوتبال آسیا و صعود به المپیک نداشت.


با وجود انجام ۸ مسابقه تدارکاتی و حضور در تورنمنت قطر همچنین دیدار با تیم های ملی المپیک عمان ، اردن ، سوریه و بازی هایی که حداقل برای حضور در مسابقات این مرحله برنامه تدارکاتی مناسبی به نظر می رسید در بازی های تیم امید نشانی از هماهنگی و برنامه های تاکتیکی مناسب دیده نمی شد. امیدها در نزدیک شدن به دروازه حریف شتاب زده و بی هدف نشان می دادند ، در مقابل عملکردی متزلزل در خط دفاع داشتند که نشان می داد هارمونی تاکتیکی لازم در این تیم ایجاد نشده است.


تردیدی در پیشینه درخشان کرانچار و کارنامه قابل دفاع او خصوصا با هدایت تیم ملی کرواسی یا قهرمانی در فوتبال ایران وجود ندارد با این وجود به نظر می رسد این انتخاب برای تیم ملی امید ایران چندان نتیجه بخش نبوده باید پذیرفت که در این تیم فعلا  نشانی از مدعی قدرتمند صعود دیده نمی شود .


بازی های نهایی دور مقدماتی دی ماه سال ۹۸ در تایلند با حضور ۱۶ تیم برتر آسیا برگزار می شود و سید بندی رقابت ها نشان می دهد تیم امید ایران کار بسیار سختی برای صعود به مرحله نهایی و قرار گرفتن در بین ۳ تیم برتر این رقابت ها دارد.


گمانه زنی هایی در فضای رسانه ای در خصوص احتمال تغییرات در کادر فنی تیم امید مطرح شده که البته تا کنون مورد تایید یا تکذیب قرار نگرفته اما به نظر می رسد رویکرد فدراسیون فوتبال در این خصوص باید تغییر کند و به دنبال ایجاد فضای متفاوتی برای صعود به مرحله نهایی رقابت ها باشد. تیمی که از انسجام تاکتیکی و طراوت مورد نیاز برای رقابت با قدرت های فوتبال آسیا برخوردار باشد و به این طلسم طولانی پایان دهد.


زلاتکو کرانچار در شرایطی با فدراسیون فوتبال ایران قطع همکاری خواهد کرد که اسفندماه گذشته قبل از فیفادی های ماه مارچ ۲۰۱۹ شایعاتی به گوش می رسید مبنی بر این که کرانچار به صورت موقت هدایت تیم ملی بزرگسالان را به عنوان جانشین کی روش در دست خواهد گرفت اما نه این اتفاق افتاد نه همکاری زلاتکو با ایران دوامی خواهد داشت که این رویا برای او محقق شود.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: المپیک تیم ملی فوتبال ایران زلاتکو کرانچار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز و با قضاوت هادی علی‌نیافر به مصاف استقلال ملاثانی بود.

در این بازی سپاهان در دقیقه ۴۰ توسط کاوه رضایی به گل رسید تا این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یابد.

در نیمه دوم و در وقت‌های اضافه بازی و در شرایطی که همه نگاه‌ها به داور بازی بود، شوت سرکش میلاد پاک‌پرور در وقت‌های اضافه این بازی کافی بود تا بازی یک بر یک شود تا تکلیف تیم برنده به وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی کشیده شود.

تلاش دو تیم در وقت‌های اضافه ادامه یافت تا در دقیقه ۱۱۸ با گل رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی سپاهان به برتری دست یافت و جواز صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را به دست آورد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، محمدکریمی، علی‌اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی:

علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان