Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@19:54:24 GMT

تهران| تأمین ۱۰۰ درصدی اعتبارات دولتی در مناطق محروم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۰۹۵۹

تهران| تأمین ۱۰۰ درصدی اعتبارات دولتی در مناطق محروم

فرماندار رباط‌کریم با اشاره به اینکه اقلام مورد نیاز رباط‌کریم برای ۶ ماه آینده تأمین شده است گفت: با تأمین ۱۰۰ درصدی اعتبارات دولتی در مناطق محروم اکنون رباط‌کریم به کارگاه عمرانی در استان تهران مبدل شده است. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط‌کریم، سیدمهدی ساداتی امروز در جلسه شورای اداری با تأکید بر ضرورت اجرای عدالت در مناطق مختلف شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر در تمامی نقاط محروم و کم‌برخوردار شهرستان رباط‌کریم سرای محله، پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در دست اجرا است که ابراز رضایت مردم را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تأمین 100 درصدی اعتبارات در مناطق محروم توسط دولت بیان کرد: شفافیت اجرای پروژه‌ها در شهرستان لحاظ شده و اکنون رباط‌کریم به کارگاه عمرانی در استان تهران مبدل شده است همچنین اقلام مورد نیاز شهرستان برای 6 ماه آینده تأمین شده است.

تهران| شهرهای پرند و رباط کریم به قطب توریسم درمانی استان تهران تبدیل می‌شودکارت زرد شورای شهر به شهرداری رباط کریمتهران| بیش از 10 خانه بوم‌گردی تا پایان سال 98 در رباط کریم ایجاد می‌شود

فرماندار رباط‌کریم به اولویت‌های عمرانی شهرستان اشاره کرد و خطاب به شهرداران و شوراهای اسلامی افزود: ساخت‌ و ساز در حریم رودخانه‌ها ممنوع است و شهرداران به این موضوع مهم دقت داشته باشند ضمن اینکه لایروبی رودخانه‌ها باید با جدیت دنبال شود.

ساداتی در ادامه با اشاره به کمک‌های مردم این شهرستان به مناطق سیل‌زده عنوان کرد: مردم نیکوکار و بسیجیان شهرستان بهارستان جزو نخستین شهرهایی بودند که کمک‌ها و اقلام مورد نیاز مناطق سیل‌زده را برای هموطنان آسیب دیده ارسال کردند.

وی همچنین با اشاره به محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین مردم تأکید کرد: اقدام نابخردانه و خبیثانه رئیس‌ جمهور آمریکا توسط در تروریست خواندن سپاه توسط تمامی قشرهای مردمی، احزاب و مسئولان محکوم است و هیچ‌ کس نمی‌تواند از ارزش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بکاهد و کشورهای منطقه با درایت از عملکرد سپاه حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام مرتضی همتی‌فر صبح جمعه در محل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و در حاشیه برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اظهار کرد: نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم امروز با حضور یک هزار و ۶۱۸ نفر از حافظان ۱۰ جز، ۲۰ جز و کل قرآن در هفت حوزه در استان برگزار شد.

معاون فرهنگی و پژوهش و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: این آزمون یکی از آزمون‌های تخصصی و دشوار قرآن کریم است که حافظان در آن معلومات و تسلط خود بر مفاهیم، معانی و تفاسیر قرآن را به معرض سنجش می‌گذارند.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی تعداد متقاضیان شرکت در این دوره از آزمون نسبت به دوره قبل افزود: این استقبال نشان‌دهنده اشتیاق روزافزون مردم، به ویژه جوانان، به تعالیم نورانی قرآن کریم است.

همتی‌فر ادامه داد: خراسان رضوی با داشتن یک هزار و ۶۱۸ نفر شرکت‌کننده، در صدر فهرست استان‌های کشور از نظر تعداد متقاضیان قرار دارد، همچنین با توجه به اینکه بیشترین شرکت‌کنندگان استان به تعداد ۵۳۳ خانم و ۲۷۶ آقا از مشهد هستند، بنابراین دو حوزه آزمون در مشهد در نظر گرفته شد که آقایان در سازمان تبلیغات و بانوان در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) به رقابت می‌پردازند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: در این دوره از آزمون، یک هزار و ۱۳۰ نفر از بانوان و ۴۸۸ نفر از آقایان در رشته‌های حفظ ۱۰ جز، ۲۰ جز و کل قرآن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، پذیرفته‌شدگان این مرحله به مرحله آزمون شفاهی راه پیدا می‌کنند و در صورت موفقیت، مدرک معادل لیسانس یا فوق لیسانس دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • تزریق۳۶همت‌ اعتبارشرکتهای دولتی در امورفرهنگی برای اولین بار
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم
  • افزایش ۲۰ درصدی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان