Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جدید فدراسیون ورزش‌های همگانی تاکید کرد: پول دریافتی فدراسیون از ورزشکاران و مربیان رشته فریزبی که قصد شرکت در دوره آموزشی این رشته را داشتند اما بدلیل لغو این دوره نتوانستند در آن شرکت کنند بزودی با بررسی‌های صورت گرفته پرداخت خواهد شد.

حسین دهقانی در گفت و گو با ایسنا، درباره راهکار مدیریت جدید فدراسیون ورزش‌های همگانی برای بازگرداندن پول متقاضیان شرکت در دوره آموزشی رشته ورزشی فریزبی پس از لغو این دوره اظهار کرد: بزودی تمامی جوانب این اتفاق را با برگزاری جلسات لازم مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه چه مبالغی از متقاضیان گرفته شده؟ چرا قصد بر برگزاری این دوره بوده و چرا لغو شده است؟ آیا قرار است این دوره برگزار شود یا خیر و یا اینکه بر چه اساسی از مدرسان آمریکایی دعوت شده و آیا نمی‌شد از کشورهای دیگر مدرس دعوت کرد؟ این‌ها سوالاتی است که باید پاسخ آن‌ها مشخص شود و سپس تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم. باید مشخص شود آیا برگزاری این دوره لزومی داشته یا خیر.

دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی افزود: به زودی در این‌باره تصمیم‌گیری خواهد شد و اگر قرار باشد این دوره آموزشی برگزار نشود قطعاً پول و خسارت متقاضیان با بررسی مدارک پرداخت خواهد شد. اگر هم قرار باشد این دوره برگزار شود میزبان و زمان برگزاری آن را پس از بررسی‌ها اعلام خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان ذیربط و افراد مقصر باید در این‌باره پاسخگو با شند، خاطرنشان کرد: اگر قرار بر لغو این دوره بوده نباید پول متقاضیان نزد فدراسیون باقی می‌ماند. همچنین اگر متقاضیان در پی دو مرتبه لغو این دوره دچار خسارت شده باشند و مدارک لازم را ارائه دهند باید خسارت آن‌ها پرداخت شود.

دهقانی در پایان در پاسخ به این سوال که برگزاری دوره‌های غیراستاندارد و غیرضروری با کیفیت نازل طی سال‌های اخیر باعث گلایه‌های زیادی شده و اینکه آیا در دوره جدید قصدی برای سر و سامان دادن به این موضوع خواهیم بود یا خیر، گفت: قطعاً در این‌باره تصمیماتی گرفته خواهد شد و نیازسنجی خواهیم کرد تا دوره‌هایی که ضروری هستند برگزار شوند و استاندارد و کیفیت لازم را نیز داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

دیگر خبرها

  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن