Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:28:06 GMT

عامل شهادت حسین حدادیان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۱۵۸۹

عامل شهادت حسین حدادیان دستگیر شد

تهران- ایرنا- یک منبع آگاه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: یکی از عوامل شهادت «محمد حسین حدادیان» از شهدای غائله زمستان 96 خیابان پاسداران تهران توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شد.

این منبع آگاه در گفت وگو با خبرنگار دفاعی ایرنا گفت: این فرد در مناطق حاشیه ای شهرستان کرج شناسایی و دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که این فرد که از عناصر اصلی و موثر فرقه‌ای ضاله است، یادآور شد: وی از اول اسفند 1396 و پس از به شهادت رساندن بسیجی شهید حدادیان و مصدوم کردن تعدادی از افراد حاضر در منطقه، متواری بود.
به گزارش ایرنا، شهید محمد حسین حدادیان دوشنبه 30 بهمن 1396 به همراه سه نفر از ماموران نیروی انتظامی و یک عضو دیگر بسیج، در پی ناآرامی‌های خیابان پاسداران تهران به شهادت رسید.
علاوه بر شهید حدادیان در این روز سه مامور نیروی انتظامی به نام های «محمد علی بایرامی»، «رضا امامی» و «رضا مرادی علمدار» نیز به عنوای شهدای فاطمیه جان خود را تقدیم امنیت مردم کردند.
سیام*9612** 1336

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي حسين حداديان شهادت اطلاعات سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد