Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:02:23 GMT

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «در کمین گل سرخ» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۱۸۲۸

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «در کمین گل سرخ» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه ای، در مراسم هشتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که صبح امروز (سه‌شنبه) و در آستانه‌ی روز ارتش در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد، تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «در کمین گل سرخ» منتشر شد.

متن تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر این کتاب -که روایتی از زندگی شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و به قلم آقای محسن مؤمنی است- به شرح زیر است:

«این نمونه‌ی جالب و بی‌سابقه‌ای است از گزارش جنگ در ضمن داستان شیرین زندگی یکی از شخصیت‌های آن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن را یکسره مطالعه کردم (تا ۸۴/۶/۷) زیبا و هنرمندانه نوشته شده است. با بسیاری از حوادث آن کاملاً آشنایم. البته بسیاری دیگر از حوادث آن دوران و نیز مطالب بسیاری از آنچه مربوط به این شهید عزیز است ناگفته مانده است. و این طبیعی است.

البته برجستگی‌های شخصیت شهید صیاد شیرازی را در نوشته و کتاب به درستی نمی‌توان نشان داد او حقاً نمونه‌ای از یک ارتشی مؤمن و شجاع و فداکار بود. رحمت خدا بر او.»

کد خبر 4592549 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شهید صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آداب آبادانی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، کتاب «در جستجوی آداب آبادانی» در مکتب معماری یزد، گزیده‌ای از مقالات این حوزه به قلم محمدرضا اولیا و با مقدمه‌ای از هادی ندیمی و به کوشش گروه پژوهشی والا در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

این کتاب در زمینه معماری ایرانی اسلامی و مرمت حکمت و هنر اسلامی آثار برجسته‌ای دارد. مقالات این اثر  به صورت پراکنده در بازه زمانی ۱۳۶۰ تا ۱۳۸۰ در نشریه‌های مختلف به چاپ رسیده و در این کتاب تدوین و منتشر شده است.

سحر قناعتی گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • مزاح رهبر انقلاب با روش عجیب یک کارگر برای گرفتن انگشتر
  • واکنش رهبر انقلاب به درخواست متفاوت یک کارگر از ایشان
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • نوشته یکی از کارگران نیشکر هفت تپه خطاب به رهبر انقلاب در دیدار امروز | عکس
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو