Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@03:52:48 GMT

دلیل تغییر زمان حضور فروزان در کمیته اخلاق چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۲۰۲۱

تراکتورسازی در دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل سپیدرود رشت متحمل شکست 3 بر یک شد.

در این دیدار محسن فروزان عملکرد خوبی نداشت و یکی دو اشتباه او باعث شد در فضای مجازی اتهامی به این بازیکن مبنی بر حضور در شرط بندی مطرح شود. بعد از اتمام بازی هم محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی خبر کنار گذاشتن فروزان به دلیل برخی شایعات مطرح شده را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین محسن فروزان روز گذشته به کمیته اخلاق دعوت شد تا در مورد مسائل مطرح شده توضیح بدهد.

فروزان با توجه به اینکه طی چند روز گذشته با اعتراض هواداران تراکتورسازی رو به رو شده بود و نمی‌توانست از خانه خارج شود و از طریق فرودگاه به تهران بیاید مشکل خود را اعلام کرد و مسئولان کمیته اخلاق هم این جلسه را به زمانی که بعدا اعلام خواهد شد موکول کردند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر فضای مجازی بازی اخلاق فرودگاه تراکتورسازی کمیته اخلاق محسن فروزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ این اتفاق فقط در ایران می‌افتد

اتفاقات فوتبالی در لیگ برتر گاهی به قدری عجیب است که کسی فکر نمی‌کند واقعی باشد اما این رخدادها فقط در ایران مشاهده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و شمس آذر قزوین که یکشنبه شانزدهم اردیبهشت در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار شد، لباس تیم میزبان در بین دو نیمه تغییر کرد و از رنگ آبی به رنگ سفید درآمد.

در حالی که در جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های گل گهر و شمس آذر در سالن پیامبر اعظم (ص) سیرجان و با حضور مسؤلین برگزاری مسابقه مقرر شد گل گهر با لباس آبی به مصاف مهمان سبز پوش برود، اما با شروع نیمه دوم سیرجانی‌ها با لباس سفید وارد زمین شدند.

هیئت فوتبال شهرستان سیرجان در اطلاعیه‌ای پس از بازی اعلام کرد: در نیمه اول گل گهر با لباس آبی و آذر شمس به لباس سبز به مصاف هم رفتند که به دلیل شباهت رنگ لباس‌های دوتیم اول خواسته شد تیم مهمان لباسش را تغییر دهد چون کیت لباس دوم همراه بازیکنان این تیم نبود، گل گهر با لباس سفید نیمه دوم را بازی کرد.

مارینوس اوزونیدیس سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز شب گذشته در نشست خبری بعد از دیدار دو تیم، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد تغییر رنگ لباس بازیکنان تیم، گفت: تغییر رنگ لباس به دلیل دید دوربین و شباهت رنگ‌ها در تصاویر دوربین اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه تیم مهمان همیشه باید دو دست لباس داشته باشد، افزود: گل گهر هم می‌توانست همان لباس را داشته باشد و اجازه ندهد تیم مقابل هم لباس اول را بپوشد چون مشکل آن‌ها بود که لباس دوم به همراه نداشتند اما ما به احترام هواداران و دوربین لباس را عوض کردیم.

کد خبر 751079

دیگر خبرها

  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • عجیب اما واقعی؛ این اتفاق فقط در ایران می‌افتد
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • مستند «نغمه های فروزان» فیلمی درباره بدیع الزمان فروزانفر
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • داور دیدار استقلال و ذوب آهن تغییر کرد