Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@03:44:03 GMT

◄ تمام راه‌های اصلی و روستایی استان یزد باز است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۲۳۶۷

◄ تمام راه‌های اصلی و روستایی استان یزد باز است

تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، گفت: بارش باران از روز گذشته در مناطق مختلف استان یزد آغاز شده و در بسیاری از شهرها از جمله تفت، مهریز، بافق، بهاباد و خاتم، آب‌گرفتگی جاده‌ها اتفاق افتاد، اما خوشبختانه تا این لحظه مشکلی در تردد ایجاد نشده و اکنون همه راه‌های مواصلاتی استان یزد باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، علی علیخانی افزود: راهداران در سطح استان علاوه بر اینکه محورهای مواصلاتی را بازدید می‌کنند، با همکاری سایر مسئولان شهرستان‌ها نسبت به انجام اقدامات ضروری لازم از جمله تقویت سیل‌بندها و هدایت آب‌های سطحی در حال انجام مسئولیت خود هستند.

 علیخانی خاطرنشان کرد: تنها محوری که برای مدت کوتاهی بسته شد، مسیر بافق بهاباد بود که علت آن عبور آب از مسیر جاده بود. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، خاطرنشان کرد: اکنون با تلاش همکاران ما این مشکل برطرف و مسیر باز شده و مشکلی در سایر محورهای استان نیست و تردد برقرار است.

وی یادآور شد: البته در محور هرات به شهربابک نیز به علت آب‌گرفتگی محور در حوزه کرمان، ارتباط برقرار نیست که البته این مشکل مربوط به حوزه استان یزد نیست.

علیخانی خاطرنشان کرد: در برخی محورهای دیگر نیز آب‌بردگی و آب‌شستگی داشتیم و خسارت‌هایی وارد شده اما میزان خسارت‌ها برآورد نشده است.

وی ادامه داد: بقیه محورها چه روستایی و چه اصلی و چه بزرگراهی همه باز است و مشکلاتی هم که اتفاق افتاده، آب‌گرفتگی یا آب‌شستگی بوده که با همت همکاران بنده باز شده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری یزد علی علیخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت از شمال در دو محور هراز و چالوس خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی راه‌های کشور پس از پایان تعطیلات ۳ روزه در کشور گفت: در طول تعطیلات اخیر شاهد افزایش حجم سفرهای برون شهری بودیم و در همین راستا نیز همکاران من در پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش کامل قرار داشتند. روند سفرهای برون شهری نیز از روز چهارشنبه آغاز شده و در حال حاضر نیز شاهد تداوم روند بازگشت که از صبح دیروز آغاز شده بود؛ هستیم. در همین راستا نیز گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور حاکی از آن است که ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های وانا ، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیمه سنگین است.

وی ادامه داد:‌ در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک و برخی از مقاطع  محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.  در محدوده حکیم آباد آزادراه قم – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از جوی آرام در تمامی جاده‌های کشور است.

شیرانی  با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • رگبار و رعدوبرق تهران را دربرمی‌گیرد / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس