Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@15:21:45 GMT

«برفک» جواد عاطفه در سوئد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۲۶۸۷

«برفک» جواد عاطفه در سوئد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «برفک» به نویسندگی و کارگردانی جواد عاطفه، با بازی عاطفه پاکبازنیا که دی و بهمن سال گذشته در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت، این بار در سوئد به صحنه خواهد رفت.

جواد عاطفه این نمایش را در استکهلم و گوتنبرگ روی صحنه خواهد برد. «برفک» نمایشی است درباره زن، مهاجرت و تنهایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش هم در ادامه کارهای پیشین جواد عاطفه درباره‌ زن و مساله‌ زنان است.

«برفک» نمایش تصویری است از هزاران انسانی که در سراسر جهان به مهاجرت قانونی و غیرقانونی، برای رسیدن به شرایط و مکان زندگی بهتر فکر می‌کنند و از سویی دیگر قوانینی که در دنیا برای این مسأله وضع می‌شود. زنی تنها، در آستانه چهل سالگی به دنبال اینکه در جایی که ساکن است برایش اتفاقی رخ نداده به فکر مهاجرت می‌افتد و به فکر جهانی بهتر و برتر است و درگیر مسئله و پدیده مهاجرت!

این نمایش با بازی عاطفه پاکبازنیا، طراحی صدا ی سهند بهادری، طراحی نور روزبه حسینی، و طراحی پوستر مهدی فاتحی در آپریل ۲۰۱۹ در شهرهای استکهلم و گوتنبرگ روی صحنه خواهد رفت.

کمپانی ATEPHO THEATRE COMPANY به دنبال اجرای «برفک» در شهرهای دیگر اروپایی، برنامه جدید اجراهای این نمایش را به‌زودی اعلام خواهد کرد.

کد خبر 4592635 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد عاطفه کارگردان تئاتر تئاتر ایران نمایشنامه نویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود

نمایش «دیوان تئاترال» نوشته محمود استادمحمد از ۱۷ اردیبهشت در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «دیوان تئاترال» نوشته محمود استادمحمد، به کارگردانی ایمان راد و ایمان حاج‌عظیمیان 17 اردیبهشت تا 25 خرداد، هر روز ساعت 17:45 به مدت 70 دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

منصوره بنی احمد، ایمان ‌حاج ‌عظیمیان، ایمان ‌راد، علی ‌رضوانی، شهرزاد سادات صدر هاشمی، کیمیا ‌سامنی، هلنا ‌سعادت، شکیلا علی مردانی، حمید فرجادی، پارمین قدیری، مریم ‌قربانی، قاسم قنبری، آیناز کاوند، فاطمه زهرا مغانلو، سینا ‌مجد، امیر ‌مرسلی و ایلیا ‌موهبتی بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش کرده‌اند.

این نمایش اولین فعالیت حرفه‌ای گروه هنری مهشید به سرپرستی ایمان راد است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح: شهاب ‌شریفی، نوازنده:  مانی مهربان، طراح گریم: سوگل بهرام‌پور، طراح صحنه: شهاب ‌شریفی، طراح لباس: هنگامه ‌ذوذهب، طراح پوستر و گرافیست: الهه ‌معینی، دستیاران کارگردان: نگار ‌خانی ‌پور، مسعود محمدنیا، دستیاران صحنه: محراب ‌عامریان، علی خاکپور، مریم اشرف زاده، دستیار لباس: تینا ‌عبدالحسینی، مجریان گریم: نسترن مجد، هلنا ‌سعادت، عکاس: دنا جم، حمید بازاری.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «خارشتر» در تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود
  • «۳۱ رویا» از جواد مولانیا به روی صحنه می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند