Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عبدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر گرفتار شدن یک دستگاه خودروی نیسان در طغیان رودخانه «آیدوغموش»، تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر ﭘﺎﻳﮕﺎﻩ ﺷﻬﻴﺪ ﻟﻂﻔﻲ ﻣﻨﺶ(ﺑﺎﺭﮔﺎﻩ) به محل اعزام شدند.
وی گفت: عملیات نجات سرنشینان این خودرو به دلیل حجم بالای آب در محل حادثه و همچنین احتمال واژگونی خودروی نیسان، به سختی انجام شد اما با تلاش نیروهای امدادی با موفقیت به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، ﺭﻭﺩﺧﺎﻧـﻪ «ﺁﻳـﺪﻭﻏﻤﻮﺵ» ﺑـﻪ ﻃﻮﻝ ﺣﺪﻭﺩ 80 ﻛﻴﻠﻮﻣﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﺭﺗﻔﺎﻋﺎﺕ ﮔﺮﮔﺮﺩ (ﻗﻮﺭ- ﻗﻮﺭ) ﺍﺯ ﺗﻮﺍﺑﻊ ﻫﺸﺘﺮﻭﺩ ﺳﺮﭼﺸﻤﻪ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭ ﺑﻪ ﺭﻭﺩﺧﺎﻧﻪ «ﻗﺰﻝ ﺍﻭﺯﻥ» ﻣـﻲ ﺭﻳـﺰﺩ.
شهرستان چاراویماق با 31 هزار نفر جمعیت در 150کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان شرقی جنوب شرقی مرگ نیسان هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: دو کوهنوردی که در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی به دلیل شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود گم شده بودند، توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حمزه محمدی مقدم امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز پس از گزارش تلفنی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان ایلام مبنی بر گم شدن دو کوهنورد در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی، بلافاصله تیم امداد و نجات این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پس از ۴ ساعت عملیات جست‌وجو، ۲ کوهنورد را در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی پیدا و به پایین کوه منتقل کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام اضافه کرد: این دو نفر کوهنورد به علت شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود مسیر خود را گم کرده بودند.

کد خبر 750929

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم