Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@09:11:30 GMT

آتش‌سوزی یک مجتمع ۵۶ واحدی در تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۳۴۰۹

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: ساعت ۱۳ و ۳۱ دقیقه صبح امروز آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی چهار طبقه و ۵۶ واحدی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن سه ایستگاه به محل حادثه واقع در خیابان امام خمینی نرسیده به یادگار امام اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه در محل حاضر شدند و مشاهده کردند آتش‌سوزی در طبقه منفی یک این ساختمان رخ داده است، گفت: یک خودرو ۲۰۶ در طبقه منفی یک ساختمان کاملا شعله‌ور شده و آتش به یک خودروی سمند و چند انباری نیز سرایت کرده و به‌سرعت در حال گسترش بود همچنین دود زیادی در طبقه منفی یک و دیگر طبقات ساختمان پخش شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به آغاز عملیات اظهارکرد: همزمان با خاموش کردن آتش دیگر نیروها به طبقات بالایی ساختمان رفتند و به همراه ماسک تنفسی ساکنان این ساختمان را خارج کردند که در نهایت ۲۰ نفر از ساکنان از ساختمان خارج شدند.

وی درباره وضعیت جسمانی ساکنان این ساختمان نیز گفت: یکی از خانم‌هایی که از ساکنان ساختمان بود به علت انتشار دود ناشی از آتش سوزی دچار دودگرفتگی شده بود که برای ادامه روند درمان به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

به گفته وی در حال حاضر این حریق اطفاء شده است و آتش نشانان درحال لکه‌گیری محل حادثه هستند. کارشناسان نیز برای بررسی علت وقوع این حادثه در محل حاضر خواهند شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل

مقامات محلی برزیل اعلام کردند حادثه آتش‌سوزی در ساختمان هتلی که از آن به عنوان پناهگاه موقت بی‌خانمان‌ها استفاده می‌شد، جان دست ۱۰ نفر را گرفت.

به گزارش ایسنا، این حادثه صبح امروز (جمعه) به وقت محلی در ساختمانی سه طبقه در شهر «پورتو آلگره» که پیش‌تر هتل بود اما اخیرا به عنوان محلی برای اسکان بی‌خانمان‌ها استفاده می‌شد، رخ داده است.

مقامات اورژانس فوت ۱۰ نفر را تایید کرده و گفته‌اند که این ساختمان بدون مجوز قانونی مورد استفاده قرار گرفته بود.

به گزارش یاهو نیوز، چندین مصدوم نجات یافته و به بیمارستان منتقل شده‌اند اما تعداد دقیق آنها ذکر نشده است. همچنین در گزارش رسانه‌های محلی تعداد مجروحان ۱۱ نفر اعلام شده که حال برخی از آنها وخیم است.

حدود سه ساعت نیز طول کشیده است تا آتش نشانان حریق را مهار کنند.

تحقیقات روی جزئیات حادثه و علت اصلی وقوع حریق آغاز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری