Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نویسنده « نگاه متناظر به علم دینی » گفت: کتابی درباره زندگی حاج صادق آهنگران نوشته‌ام، که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

محمدمهدی بهداروند در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: کتاب تاریخ شفاهی حاج صادق آهنگران از سوی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این کتاب احتمالا با عنوان «حوالی صدا» چاپ می‎شود و در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هم به دست علاقه‌مندان و مخاطبان خواهد رسید.

این نویسنده درباره محتوای کتابش اظهار کرد: «حوالی صدا» شامل بخش‌های مختلفی از زندگی حاج صادق آهنگران است. این کتاب از تولد آهنگران تا پایان جنگ را در بر می‌گیرد و به مواردی مثل اینکه وی چطور وارد عرصه نوحه‌خوانی شد، اولین بار کجا نوحه‌خوانی کرد و با چه بازخوردی مواجه شد، ازدواجش چگونه بود و... می‌پردازد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کتاب تاریخ شفاهی حاج صادق آهنگران نمایشگاه مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شیخ ابو سعید  شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

 به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان تعداد ۵۰ عدد غرفه از صنوف مختلف از جای جای کشور و استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا روز ۱۲ اردیبهشت پذیرای مردم شهرستان کوهبنان خواهند بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • ثبت و ضبط تاریخ شفاهی یزد قدیم در اولویت مرکز اسناد
  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود