Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیومرث دانشجو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سال جاری آبی /اول مهر 1397 تا امروز/ 421 میلی متر بارش در آذربایجان غربی ثبت شده که 164 میلی متر بیشتر از متوسط درازمدت است.
وی اضافه کرد: متوسط بارش در آذربایجان غربی طبق برآوردهای درازمدت 350 میلی متر بوده که امسال این رقم بسیار بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: میزان بارش استان در مدت مشابه سال آبی گذشته نیز 277 میلی متر است که امسال افزایش 144 میلی متری و 52 درصدی را شاهد هستیم.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با اشاره به ادامه بارش ها در استان طی هفته های آینده ادامه داد: در فروردین ماه جاری 89 میلی متر بارش در استان ثبت شده است.
دانشجو گفت: میزان بارش ثبت شده طی فروردین ماه در استان طی سال گذشته 50 میلی متر و متوسط بارش درازمدت نیز 44 میلی متر بود.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی از جمله استان های با بارش مناسب کشور بوده و متوسط بارش در این استان بین 300 تا 400 میلی متر است.
سال گذشته حدود 450 میلی متر بارش در آذربایجان غربی ثبت شد که این رقم پیش بینی می شود طی سال جاری به بیش از 500 میلی متر برسد.
8137/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی دانشجو بارش متر میلی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد

دریافت 26 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روز جمعه بازش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در مناطق مختلف استان آذربایجان غربی شد.

کد خبر 6096051

دیگر خبرها

  • احتمال وقوع دوباره سیل در آذربایجان شرقی
  • نگاهی آماری به بارش‌های امسال کرمانشاه
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • تدوام سامانه بارشی در آذربایجان غربی/سیلاب و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست
  • بارش شدید باران و سیلابی شدن شهر دیزج دیز + فیلم
  • بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متری باران در رومشکان
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد