Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:48:55 GMT

کشور به مدیران جهادی که به فکر مشکلات مردم باشد نیازمند است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۴۲۳۵

کشور به مدیران جهادی که به فکر مشکلات مردم باشد نیازمند است

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور ظهر سه شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ری با بیان اینکه مسئولان باید به جوانان در عرصه‌های مختلف اعتماد کنند اظهار داشت: همین اعتماد به جوانان بود توانستیم افتخارات چشمگیری را با سپردن این مسئولیت‌های مختلف در هر برهه زمانی به دست آوریم.

فرماندار ری با بیان اینکه کشور هم اکنون نیازمند مدیران جهادی است که به فکر دغدغه مشکلات مردم باشند گفت: فاصله بین مردم و مسئولان، هدر رفت منابع و ایجاد مشکلات فرهنگی از توطئه‌های دشمنان است و باید مسئولان در این زمینه با بصیرت بیشتری گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی پور افزود: باید فاصله بین مسئولان و مردم کم شود و اولویت مسئولان در جهت تکریم احترام به مردم قرار گیرد چرا که مردم در شرایط سختی قرار دارند و مدیران باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند لذا در سال جدید باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا نواقص کشور را بر طرف کرده و برای مقابله با توطئه دشمنان، به توسعه و پیشرفت کشور بپردازیم.

فرماندار ری در ادامه با اشاره به اینکه اشتغالزایی جوانان دغدغه اصلی دولت است گفت: مسئولان باید طوری برنامه ریزی کنند که افتخارات نسل جوانان بیشتر دیده شود لذا باید آمارهای مقایسه‌ای را جمع آوری کرد و بر اساس تحلیل‌های درست و کارشناسی برنامه ریزی صورت بگیرد تا بتوانیم به بهترین نتیجه دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه جوانان با اتکا به توانمندی‌های خود توانستند در عرصه‌های ورزشی نیز بسیار خوش بدرخشند افزود: باید مجمع مشورتی با حضور جوانان تشکیل شود و از ایده‌ها و ابتکار خلاق این قشر نوآور استفاده شود چرا که برنامه ریزی نقش بسیار مهمی در شکوفایی جوانان دارد.

کد خبر 4592755

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری ری ستاد ساماندهی امور جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اقبال در این خصوص اظهار داشت: در سال گذشته تیم جهادی «منتظران ظهور» این اداره کل در قالب ۲۰ گروه ثبتی و نذر خدمت با حضور در واحد‌های ثبتی بسیاری از گره‌های ثبتی استان یزد را حل و فصل کردند.
مهدی اقبال افزود: حل مشکلات اسناد شهرک حائری میبد، مشکلات اسناد راه وشهرسازی در نقاط مختلف استان، اسناد بقاع متبرکه، اسناد مسکن جوانان زارچ و مشکلات اسناد منطقه اکرمیه یزد از جمله مهمترین این موارد بود.

دیگر خبرها

  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است