Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:00:33 GMT

اعطای کمک بلاعوض و وام قرض‌الحسنه به سیل‌زدگان

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۴۵۷۰

اعطای کمک بلاعوض و وام قرض‌الحسنه به سیل‌زدگان

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض غیرنقدی و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به سیل‌زدگان با معرفی کمیته امداد، اعطا می‌کند.

به گزارش ایسنا، مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران صبح امروز – سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - در مراسم امضای تفاهم‌نامه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بر اساس تفاهم صورت گرفته ۲۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به سیل‌زدگان پرداخت خواهد شد که بر این اساس هر نفر با ارائه معرفی‌نامه کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌تواند پنج میلیون تومان وام بدون بهره دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین ۱۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض غیرنقدی از محل بودجه تبلیغات و کمک‌های کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت شده است که بر این اساس پایگاه‌های کمک‌رسانی بانک به منظور ارائه خدمات و امداد به آسیب‌دیدگان برپاشده و مواد غذایی از سوی کارکنان بانک میان مردم توزیع‌شده است.

به گفته اکبری، ۱۲ کامیونت حامل مواد غذایی از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناطق سیل‌زده استان گلستان ارسال‌شده که همچنین در استان لرستان، مازندران و ایلام نیز کمک‌های غیر نقدی و مایحتاج ضروری موردنیاز مردم توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۱۲ هزار فقره وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی، کارآفرینی و کارگشایی باارزش بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شده که از این میزان ۴ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی و کارگشایی از محل منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ارائه شده است.

اکبری گفت: مبلغ ۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی و ودیعه مسکن از محل منابع بانک و صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از ارائه یک‌میلیون و ۲۳۰ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۱۳۰ هزار میلیارد ریال در سال ۹۷ خبر داد و گفت: این مبلغ رشد ۶۲.۵ درصدی داشته است.

پرویز فتاح، مدیرعامل کمیته امداد امام خمینی نیز در این نشست با تقدیر از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به اقشار محروم، گفت: هر مبلغی که آورده کمیته امداد به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بوده دو برابر آن نیز از سوی بانک به تسهیلات اضافه‌شده و در قالب وام به محرومان پرداخت شده که بر این اساس در مجموع ۶۸۰ میلیارد تومان وام پرداخت شده است.

فتاح گفت: ۲۰ میلیارد تومان وام اهدایی نیز از سوی این بانک به خاطر سیل در نظر گرفته شده که مقرر است سیل‌زدگان با اخذ معرفی‌نامه کمیته امداد، این تسهیلات را دریافت کنند.

مدیرعامل کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: همچنین ۱۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض به نفع جامعه هدف از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تخصیص داده‌شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اعطای وام قرض الحسنه بانک بانک قرض الحسنه مهر ایران کمک بلاعوض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش

در آیین گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، شال و بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اعطا شد.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، شال و بازوبند پهلوانی به امیر دریادار فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.   در این مراسم همچنین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سرهنگ خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.   امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی در این مراسم، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.   وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد