Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@19:28:44 GMT

معرفي مجريان طرح ادغام بانک‌ها

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۴۶۱۳

معرفي مجريان طرح ادغام بانک‌ها

خبرگزاري آريا - در راستاي اجراي امور مربوط به ادغام بانک‌هاي وابسته به نيروهاي مسلح در بانک سپه 12 انتصاب جديد در اين بانک صورت گرفت.
به گزارش خبرگزاري آريا، نمايندگان بانک سپه در پنج بانک و موسسه اعتباري به منظور انجام امور مربوط به ادغام معرفي شدند.
بر اين اساس هادي اخلاقي نماينده تام‌الاختيار بانک سپه در بانک حکمت ايرانيان، حامد هيئت داووديان نماينده تام‌الاختيار بانک سپه در بانک مهر اقتصاد، عيسي کاظم‌نژاد نماينده تام‌الاختيار بانک سپه در موسسه اعتباري کوثر، مصطفي پرتوافکنان نماينده تام‌الاختيار بانک سپه در بانک قوامين و سيد مهدي حسيني نماينده تام‌الاختيار بانک سپه در بانک انصار و سخنگوي طرح ادغام خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين سيد علي جلالي نظري به عنوان نماينده بانک سپه در بانک حکمت ايرانيان در معيت عضو هيئت مديره، محمد يونسي به عنوان نماينده بانک سپه در بانک مهر اقتصاد در معيت عضو هيئت مديره، علي صادقي به عنوان نماينده بانک سپه در موسسه اعتباري کوثر در معيت عضو هيئت مديره، سيد محمدعلي فتاحي به عنوان نماينده بانک سپه در بانک قوامين در معيت عضو هيئت مديره و احمد سلماني آراني به عنوان نماينده بانک سپه در بانک انصار در معيت عضو هيئت مديره انتخاب شدند.
در ادامه اين احکام بهمن گودرزي به عنوان مدير امور ادغام و محمد متين به عنوان مشاور عضو هيئت مديره در طرح ادغام منصوب شدند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان

محمد علی زلفی گل وزیر علوم گفت: در دولت سیزدهم در خصوص جذب نخبگان کار‌های مختلفی انجام شده است، با همکاری بنیاد ملی نخبگان آیین نامه جذب نخبگان را بعنوان اعضای هیئت علمی بازنگری کردیم.

وی افزود: از این به بعد نخبگانی که بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌کند نیاز به شرکت در فراخوان‌های جذب هیئت علمی ندارند و مستقیما بعنوان هیئت علمی دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند.

وزیر علوم بیان کرد: با توافقنامه‌ای که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد کردیم در سال گذشته یک هزار ۳۸۰ نفر از رتبه‌های کنکور بورسیه می‌شوند بخصوص المپیادی‌ها و دارای رتبه المپیاد در صورتی که در رشته‌های مرتبط درس بخوانند بعنوان عضو هیئت علمی جذب می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم