Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@13:45:51 GMT

جزئیات خرید از نمایشگاه کتاب برای دانشگاه آزاد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۵۱۴۳

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد دستورالعمل «خرید کتاب از سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب» را به رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش عمومی و مهارتی ابلاغ کرد.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، در این دستورالعمل آمده است: «با توجه به برگزاری سی‌و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران، به منظور تقویت کتابخانه‌های واحدهای دانشگاهی، واحدها می‌توانند نسبت به خرید کتاب‌های موردنیاز از نمایشگاه یادشده اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید کتاب باید با توجه به اهداف آموزشی، رشته‌های تازه تأسیس، نیاز کاربران و محدودیت‌های مالی، فضا و نیروی انسانی کتابخانه ها و استانداردهای کتابخانه‌های دانشگاهی، همچنین سیاست هدایت واحدهای دانشگاهی و برنامه‌های پژوهشی آینده دانشگاه (پایش و…) و استفاده از کتاب‌های الکترونیکی انجام شود.

همچنین تهیه فهرست کتاب‌های موردنیاز هر واحد بر اساس اولویت کتابخانه واحد و با نظرسنجی از استادان و نیاز دانشجویان انجام شود.

ضروری است واحدهای دانشگاهی گزارش خرید را پس از نمایشگاه به همراه مدارک موردنیاز برای بررسی و گرفتن تاییدیه از پژوهشگاه تا تاریخ یکم بهمن ماه ۹۸ ارسال کنند.

با توجه به اینکه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به صورت یکپارچه دارای غرفه عرضه و فروش کتاب‌های چاپ شده خود در نمایشگاه هستند، هر واحد دانشگاهی با خرید از این غرفه‌ها می‌تواند از تسهیلات و تخفیف‌های ویژه برخوردار شده و نسبت به غنی‌سازی کتابخانه های خود اقدام کند. همچنین خرید کتاب‌های داخلی از ناشران دانشگاهی وابسته به وزارتین نیز در اولویت است.

درخصوص خرید کتاب‌های خارجی با توجه به توافق انجام‌شده میان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، واحدهای دانشگاهی می‌توانند از حمایت مالی ۲۵ درصد تخفیف نسبت به تهیه کتاب‌های خارجی برخوردار شوند.

واحدهای متقاضی می‌توانند با معرفی نماینده خود به صورت رسمی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق مراجعه به سایت http://tibf.ir (سامانه ثبت‌نام و مدیریت بن سازمان‌ها و نهادها) اقدام کنند.

ضروری است واحدها در صورت نیاز، کمال دقت و صرفه‌جویی را در خرید کتاب‌های خارجی داشته باشند و نسبت به خرید و تهیه کتاب‌های چاپ‌شده سال‌های ۲۰۱۶ و پس از آن اقدام کنند.

سقف خرید کتاب‌های خارجی برای واحدهای ویژه تا ۳۰۰ میلیون ریال، واحدهای سطح یک تا ۲۰۰ میلیون ریال، واحدهای سطح دو تا ۱۰۰ میلیون ریال و واحدهای سطح سه تا ۵۰ میلیون ریال است. مراکز آموزشی باید از طریق واحد مادر اقدام به خرید کنند.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب دانشگاه آزاد خریدکتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز به کار کرد + عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه تولیدات صنایع با عنوان «رویداد صدرا»(صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) از امروز ۱۸ اردیبهشت‌ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد آغاز به‌کار کرد و تا ۲۰ اردیبهشت‌ 1403 ادامه خواهد داشت.

با توجه به اهمیت ارتباط صنعت و جامعه با دانشگاه برای تبیین دستاورد‌ها به عموم مردم به‌خصوص جامعه دانشگاهی و تعامل میان دانشجویان با صنایع درراستای مشارکت در تولید و اشتغالزایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به برپایی نمایشگاهی از دستاورد‌های تولیدی-صنعتی شهرستان بروجرد با نام نخستین رویداد ملی صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) اقدام کرده است.

در این نمایشگاه که با حضورمسلم مرادی فرمانداربروجرد گشایش یافت ۵۰ شرکت صنعتی، تولیدی و دانش‌بنیان در مجتمع امام خمینی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد محصولات و تولید خود را به نمایش گذاشتند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

رویداد صدرا با هدف معرفی تولید صنایع بروجرد به دانشجویان و ارتباط بین تولیدکنندگان و دانشجویان زمینه ایجاد آموزش و اشتغال دانشجویان را فراهم خواهد ساخت، به همین منظور سامانه‌ای طراحی شده تا صنایعی که در نمایشگاه صدرا حضور دارند در سامانه ثبت‌ نام کرده و اطلاعات تولیدات خود را بارگذاری کنند.

دانشجویان با ورود به سامانه می‌توانند شرکت‌های تولیدی و صنعتی مورد علاقه و مرتبط با رشته دانشگاهی خود را شناسایی و برای کسب مهارت و کارآموزی با عنوان طرح پویش به آن شرکت مراجعه می‌کنند.

نمایشگاه صدرا پل ارتباطی بین صنعت و دانشجو را برقرار و دانشجو می‌تواند شغل مورد علاقه و آینده خود را در دوران تحصیل آموزش ببیند.

سومین جلسه هم‌اندیشی و نشست‌های تخصصی معاونین هماهنگی و برنامه‌ریزی، خزانه‌داران، معاونین توسعه و مدیریت منابع استان‌ها و خزانه‌داران و معاونین توسعه و مدیریت منابع واحد‌های مستقل به‌خصوص دانشگاه‌ آزاد اسلامی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز به کار کرد + عکس و فیلم
  • نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان سما
  • حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا