Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:22:16 GMT

تخلفات اجتماعی در استان بوشهر کاهش یافته است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۵۴۵۹

تخلفات اجتماعی در استان بوشهر کاهش یافته است

رئیس پلیس امنیت اخلاقی بوشهر با اشاره به راه‌اندازی سامانه ناظر در بوشهر گفت: با راه‌اندازی سامانه ناظر، تخلفات اجتماعی در استان بوشهر کاهش چشمگیری داشته است. ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ خدابخش زارعی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان  بوشهر با تاکید بر ساماندهی باغ ویلاها اظهار داشت: عدم ساماندهی باغ ویلاهای حاشیه شهرهای استان بوشهر معضلات جبران ناپذیری را رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر شناسنامه‌دار شدن  باغ ویلاها افزود: با توجه به معضلات و مشکلات به وجود آمده در باغ ویلاهای حاشیه شهرها و وقوع جرم‌های مختلف ، پلیس خواستار شناسنامه‌دار شدن و تسریع در ساماندهی این مکانهاست.

سرهنگ زارعی با بیان اینکه این مکانها در ابتدا با مجوز استفاده شخصی اقدام به احداث شده و سپس به عنوان برگزاری برنامه‌های عمومی به فعالیت خود ادامه می‌دهند تصریح کرد: اجرای پارتی‌های شبانه، ترویج بی بند وباری و ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله معایب باغ ویلاهاست .

وی با تأکید بر همکاری دستگاه‌های متولی فرهنگی در اجرای برنامه‌ها عنوان کرد: برخی مجریان دستگاه‌های فرهنگی وظایف خود را آن‌طور که باید اجرا نمی‌کنند و همین امر سبب وجود نارضایتی شده که با وجود تذکرات و پیشنهادات و وعده‌های مدیران مرتبط، شاهد بی مهری تعدادی مدیران در این خصوص هستیم که امیدواریم امسال دیگر شاهد این گونه مسائل نباشیم .

رئیس پلیس امنیت اخلاقی بوشهر از راه‌اندازی سامانه ناظر برای تأمین امنیت اخلاقی خبر داد و بیان کرد:با راه اندازی سامانه ناظر از مهر ماه سال گذشته تاکنون شاهدکاهش چشمگیر تخلفات اجتماعی بوده‌ایم به‌طوری که در سطح جامعه نیز به وضوح قابل مشاهده است .

دادستانی بوشهر با مجالس غیرقانونی و هنجارشکنی در باغ ویلاها برخورد قاطع می‌کند استان بوشهر جزء استان‌های برتر در حوزه پیشگیری از جرائم است طرح پیشگیری از وقوع جرم در اولویت برنامه دادگستری استان بوشهر قرار دارد

سرهنگ زارعی ضمن تقدیر از حمایت قاطع دستگاه قضایی به ویژه معاون دادستان مرکز استان از برخورد با تخلفات درسامانه ناظر تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این طرح ابتدا پیشگیری از طریق دعوت ، تعهد و برخورد با متخلفان است که به‌حمد الله تاکنون آثار و فواید خوب در سطح جامعه داشته است .

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، تا روز سه شنبه در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب در ارتفاعات، وزش باد و احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: از اواخر وقت سه شنبه تا روز پنجشنبه با ورود سامانه جدید و افزایش ناپایداری‌ها، افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده باران مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: سواحل استان نیز در این مدت متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب در مناطق شمالی و ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر، با احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

شکوهی‌پور بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و فردا در مناطق شمالی، ۱۰ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی افزود: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و فردا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل شمالی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 6090906

دیگر خبرها

  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران