Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@02:06:36 GMT

افزایش ۲۱۲ هکتاری وسعت آرامستان ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۵۵۵۸

افزایش ۲۱۲ هکتاری وسعت آرامستان ارومیه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام و المسلمین امیرعباس عابدینی رییس سازمان آرامستاد‌های شهرداری ارومیه یا یبان اینکه خاکبرداری و تسطیح زمین‌های جدید باغ رضوان جهت احداث قطعات جدید در حال اجرا است گفت: پس از حل مشکل زمین‌های بادکی و الحاق این زمین‌ها به آرامستان، این سازمان جهت پیشبرد اهداف توسعه آرامستان نسبت به آماده سازی این زمین‌ها اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه با مشارکت یک شرکت پیمانکار و همچنین با حداقل هزینه نسبت به خاکبرداری و تسطیح این زمین‌ها اقدام شد، اظهار کرد: با توجه به حجم خاک و دشواری تسطیح، بهره برداری قسمتی از این زمین‌ها از اوایل سال آینده امکانپذیر می‌شود.


عابدینی با اعلام اینکه در باغ رضوان ارومیه با کمبود فضا مواجه نیستیم، بیان کرد: با تامین زمین برای توسعه آرامستان، در سال‌های آینده با مشکلی در زمینه نبود فضا برای دفن مواجه نخواهیم شد.

وی با اشاره به وسعت کنونی باغ رضوان ارومیه، گفت: در حال حاضر وسعت کنونی آرامستان که اموات در آن دفن شده اند ۸۴ هکتار است که با اجرای طرح‌های توسعه، وسعت آرامستان به ۲۹۶ هکتار می‌رسد.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه در پایان یادآور شد: در حال حاضر در باغ رضوان شهر ارومیه به طور میانگین هر ماه ۳۰۰ نفر دفن می‌شوند.   انتهای پیام/م     لزوم توسعه آرامستان ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان

عکاس: عباس تاجیک یار

دیگر خبرها

  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!