Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعطا گفت: با توجه به اینکه گزارشی از عملکرد یک و سال و نیم گذشته شرکت آب و فاضلاب استان تهران نداشتیم شورا لایحه تامین منابع مورد نیاز پروژه‌های توسعه و بازسازی تاسیسات آب تهران را مسکوت گذاشت تا گزارش اقدامات و میزان پیشرفت کار در صحن ارائه شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «علی اعطا» در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز شورای شهر تهران پرونده های تشخیص باغ مطرح و بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: در شهرداری تهران اگر فردی برای دریافت پروانه ساخت و ساز مراجع کند باغ بودن یا نبودن ملک وی باید مورد بررسی قرارگیرد؛ اگر زمین باغ بود به موجب مصوبه لغو برج باغ اجازه ساخت و ساز در باغات براساس شیوه پیشین داده نمی‌شود.

 

وی درباره مبنای تشخیص باغ بودن یک ملک، گفت: شورای شهر تهران بر مبنای آیین نامه مصوب‌ شورای عالی استان‌ها و در نظر گرفتن ۵ معیار برای تشخیص باغ بودن ملک عمل می کند و اگر ملک حداقل یکی از این ۵ مشخصه را داشته باشد به عنوان باغ اعلام می شود.

 

اعطا در ادامه از تهیه طرحی توسط کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران مبنی آنکه شهرداری تهران موظف شود گردش کار روشنی درخصوص چگونگی اقدام برای زمین های مزروعی ارائه کند، خبر داد.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بررسی نامگذاری معابر و خیابان های تهران در جلسه امروز شورا، گفت: در جلسه امروز شورا مصوب شد که نام افرادی از حوزه فرهنگ و هنر، ادبیات معاصر، سینما و شهدا دفاع مقدس نامشان بر خیابان‌های شهر تهران گذاشته شود.

 

وی لایحه تامین منابع مورد نیاز پروژه‌های توسعه و بازسازی تاسیسات آب شهر تهران را موضوع دیگر مطرح شده در صحن برشمرد و گفت: به موجب قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرح‌های فاضلاب و بازسازی شبکه آب شهری مصوب در سال 77؛ شورای شهر در مقام تصویب و تایید لوایح در این راستا قرار دارد.

 

اعطا تصریح کرد: با توجه به اینکه گزارشی از عملکرد یک و سال و نیم گذشته شرکت آب و فاضلاب استان تهران نداشتیم شورا این لایحه را مسکوت گذاشت تا گزارش اقدامات و میزان پیشرفت کار در صحن ارائه شود و پس از آن شورا وارد بررسی لایحه شود.

 


 



 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خبرگزاری شبستان کمک به سیل زدگان خسارت سیل بارندگی و سیلاب مجلس سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم استان بوشهر مسابقات قرآن کمیسیون ماده ۷ علی اعطا شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 علیرضا زاکانی، شهردار تهران به همراه معاون حمل و نقل و ترافیک امروز در صحن شورا برای گزارشی درخصوص عملکرد این دوره مدیریت شهری حضور یافته بود. برخی از اعضای شورای شهر بحث قرارداد‌های چین را مطرح و خواستار شفافیت این موضوع شدند. یکی از اعضا به کنایه افشای این اسناد را به یکی از اعضا نسبت داد. در همین حال، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر فعال رسانه‌ای، افشاکننده را پروژه‌بگیر توصیف کرد که با واکنش برخی اعضا مواجه شد. مهدی عباسی اعلام کرد چرا قراردادی که عضو شورا ندارد را باید یک فعال رسانه‌ای داشته باشد! نحوه پاسخگویی شهردار و برخی مدافعان او در صحن باعث شد که وقتی زاکانی قصد پاسخگویی داشت، ناصر امانی، مهدی عباسی، مهدی اقرارایان، سوده نجفی، جعفر شربیانی و علی‌اصغر قائمی صحن شورا را ترک کنند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم