Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت:تمامي نمايندگان اعم از اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقلان مجلس به دنبال تدوين و تهيه چنين طرحي بودند لذا برخي سخنان مبني بر قرار دادن انحصار اين طرح در اختيار عده‌اي خلاف وحدت است.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا،«مصطفي کواکبيان» در جلسه علني نوبت عصر امروز سه شنبه مجلس شوراي اسلامي افزود: همه نمايندگان مجلس از سپاه حمايت کردند و در چنين شرايطي بحث وحدت و اتحاد در ميان است که برخي آن را به هم مي زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماينده مردم تهران همچنين توضيح داد: در طول 3 سال گذشته، کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس 9 قانون عليه آمريکا به تصويب رسانده در حالي که در کنگره آمريکا 4 قانون بيشتر نبوده است و فرمايش رهبر انقلاب نيز ناظر بر طرح‌هايي است که در اين خصوص مطرح شده است.
به گزارش ايرنا، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني نوبت عصر امروز سه شنبه مجلس شوراي اسلامي با 204 راي موافق، 2 راي مخالف و بدون راي ممتنع از 207 نماينده حاضر با کليات طرح دو فوريتي اقدام متقابل در برابر اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به عنوان سازمان تروريستي توسط ايالات متحده آمريکا موافقت کردند.
سيام**9121** 1058 **2021**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان در دیدارش از دانشگاه کلمبیا که آغازگر اعتراضات ضد جنگ اسرائیل در غزه بوده، با گروهی از جمعیت‌ که او را هو می‌کردند، روبرو شد و به سختی توانست چند جمله بگوید. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد