Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:37:28 GMT

فرمانده ارتش: تا عادی شدن اوضاع در کنار مردم سیلزده ایم

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۵۵۷۶۹

فرمانده ارتش: تا عادی شدن اوضاع در کنار مردم سیلزده ایم

شهرری ـ ایرنا ـ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یگان های امدادی ارتش با تمام امکانات تا هر زمانی که مردم مناطق سیل زده به کمک نیاز داشته باشند در کنار مردم خواهند بود.

به گزارش ایرنا، عبدالرحیم موسوی روز سه شنبه در هشتمین مراسم پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «در کمین گل‌سرخ» در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) اظهار داشت: ارتش از شامگاه 27 فرودین ماه در جریان باران های سیل آسای گردنه خوش ییلاق گلستان قرار گرفت و از همان زمان اقدامات امدادی را در مناطق سیل زده آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نیروهای ارتشی به تاسی از شخصیت والای شهدای انقلاب و ایثارگران جزو یگان های امدادی در مناطق سیل زده است.
موسوی در ادامه به زوایای شخصیتی سپهبد شهید علی صیاد شیرازی اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار فردی ولایتمدار و دارای بصیرت بود که در مواقع حساس قدرت تشخیص و عمل به موقع داشت.
وی بیان کرد: سپهبد شهید علی صیاد شیرازی جزو افراد برجسته و اثرگذار تاریخ معاصر کشور است که توانسته علاوه بر هم دورانی های خود بر نسل های آینده نیز تاثیر گذار باشد.
موسوی به تکلیف شناسی و حضور به موقع این شهید بزرگوار در ماجرای عملیات مرصاد و حمله به منافقان اشاره کرد و گفت: ایشان در این شرایط هیچگونه وظیفه ای برای نبرد نداشت ولی با حس نوعدوستی، بند پوتین های خود را بست و به جنگ دشمنان شتافت.
وی اضافه کرد: رشادت و وظیفه شناسی سپهبد شهید علی صیادشیرازی در جریان حمله به منافقان موجب شد یکی از ماندگارترین عملیات دوران هشت سال جنگ تحمیلی رقم خورد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: امروز دانشجویان افسری با شرکت در کلاس های همرزمان سپهبد شهید علی صیادشیرازی و مطالعه در آثار جنگ تحمیلی با شخصیت والای این شهید بزرگوار آشنا و ایشان را الگوی خود قرار می دهند.
موسوی در ادامه به توطئه های دشمنان ملت ایران به ویژه آمریکای جنایتکار اشاره کرد و افزود: تصمیم مضحک و جاهلانه آمریکایی های در قراردادن نام سپاه پاسدارن در لیست گروه های تروریستی نشان از ضعف آنان دارد.
وی یادآور شد: اینگونه اقدامات خصمانه به هیچ عنوان نمی تواند خللی در حرکت الهی مردم ایران و نظام اسلام ایجاد کند.
به گزارش ایرنا، هشتمین مراسم پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «در کمین گل‌سرخ» با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره‌ امیر سپهبد شهید علی صیادشیرازی امروز سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان لشگری و کشوری و جمعی از خانواده های معزم شهدا و ایثارگران در قطعه‌ 29 گلزار شهدای بهشت‌زهرا(س) و در جوار مزار شهید صیاد شیرازی برگزار شد.
/6003/3218

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي فرمانده ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگویی تصویری اظهار کرد: ما به نمایندگی از ملت ایران عملیات وعده صادق را دنبال کردیم و خداوند به ما توفیق داد.

وی افزود: البته اگر هر کسی از مردم بسیار خوب و بی‌نظیر ما که در دنیا مثال زدنی هستند، این مسئولیت را داشتند و این وظیفه به آن‌ها محول می‌شد حتماً همین کار را انجام می‌دادند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود. از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق تقریباً ۱۳ روز طول کشید تا عملیات وعده صادق اجرا شد، ما هر روز مطالبه مردم را شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بسیاری از مراجعات مردم به محاکم به دلیل اعتبار دادن به اسناد عادی است
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • مالیات بر سوداگری، صیاد دلالان نه مردم عادی
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود