Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به مالزی، در دومین روز از شصت و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی و از صبح امروز به وقت محلی، شرکت‌کنندگان رشته حفظ کل قرآن کریم به سؤالات هیئت داوران پاسخ دادند.
در نوبت صبح امروز شرکت‌کنندگانی از کشورهایی همچون نروژ، تانزانیا، سوریه، مالی، بحرین، لبنان، موزامبیک، و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به روی جایگاه رفتند. در این بخش از هر شرکت‌کننده چهار سؤال پرسیده شد.
هر شرکت‌کننده در این بخش به چهار سوال پاسخ می‌دهد، پاسخ دادن به این سؤالات بسته به سرعت شرکت‌کنندگان حدود 15 تا 20 دقیقه به طول می‌انجامد. هر شرکت‌کننده اگر اشکالی داشته باشد، دو بار از طریق زنگ به او اطلاع داده می‌شود تا نسبت به سؤال خود اطلاع پیدا کند. در صورت اصلاح نشدن، برای بار سوم تذکر توسط داور راهنما داده می‌شود تا ایراد شرکت‌کننده اصلاح شود.
همچنین هر شرکت‌کننده قبل از حضور در جایگاه، قرعه سؤالاتی را که باید از او پرسیده شود، انتخاب می‌‌کند.
در این روز اغلب شرکت‌کنندگان دارای اشکالاتی بودند. نماینده کشور سوریه از لحن بهتری نسبت به سایر شرکت‌کنندگان برخوردار بود. با این وجود، برای اغلب متسابقان نه تنها زنگ اخطار به صدا در می‌آمد، بلکه تذکراتی را از هیئت داوران نیز دریافت می‌کردند.
بر اساس گزارش ایکنا، در نوبت شب نیز که از ساعاتی دیگر آغاز می‌شود، دومین گروه از قاریان به اجرای تلاوت می‌پردازند. در این بخش، نمایندگان کشورهای کرواسی، فیلیپین، ازبکستان، آفریقای جنوبی، مونته نگرو، سنگاپور، مالدیو و ترکیه اجرا خواهند داشت. مسابقات در بخش قرائت از ساعت ۲۰ تا ۲۴ برگزار می‌شود.
در این شب نام شرکت‌کنندگانی همچون «ادریس حسنُ ویچ» از کشور کرواسی، «نعمان پیمبایابایا» از کشور فیلیپین، «موفاضالا سایدالیوا» در بخش بانوان از کشور ازبکستان، «گاریته ویلیامز» از کشور آفریقای جنوبی و «رحمان کاسر» از کشور مونته نگرو به چشم می‌خورد.
از دیگر شرکت‌کنندگانی که در شب دوم اجرا دارند، نام «فراه نادره افندی» نماینده کشور سنگاپور، «حسین راشد» از کشور مالدیو و «فتح کایا» از کشور ترکیه نیز دیده می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه گل و گیاه همزمان با هفته فرهنگی اصفهان با محوریت گل و گیاه، گیاهان دارویی و صنایع دستی از امروز (پنجشنبه) در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار می‌شود.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دومین نمایشگاهی که در سال ١٤٠٣ برگزار خواهد شد، نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی، سوغات با حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور است.

وی افزود: این نمایشگاه با محوریت موضوعاتی از قبیل گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی و سوغات برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه از ششم تا دهم اردیبهشت همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ١٥ تا ٢١ در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار خواهد شد.

طحانیان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مکان نمایشگاه بین‌المللی روشن دشت با نمایشگاه واقع در پل شهرستان حدود شش کیلومتر فاصله مکانی دارد، تمهیداتی برای سهولت در تردد بازدید کنندگان با شرکت مسافربری اسنپ به عمل آمده است.

وی افزود: طبق تفاهم نامه انجام شده با شرکت اسنپ یک کد تخفیف برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است، همچنین با شرکت واحد اتوبوسرانی برای تسهیل در خدمات‌رسانی به بازدید کنندگان تمهیداتی انجام شده است.

کد خبر 747705

دیگر خبرها

  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن