Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون اصفهانیان، رئیس هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید که برای انتخاب سرمربی تیم ملی هنوز تصمیم‌گیری نشده و تصمیم در مورد کرانچار هم باید به هیئت رئیسه اعلام شود.

به گزارش تابناک ورزشی، فریدون اصفهانیان در مورد بحث برکناری زلاتکو کرانچار به دلیل عدم رضایت مسئولان فدراسیون از عملکرد تیم امید اظهار داشت: در این خصوص هنوز صحبتی با اعضای هیات رئیسه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلساتی هم که قرار است برای بررسی عملکرد تیم امید و کرانچار برگزار شود، هر نتیجه‌ای به دنبال داشته باشد باید در هیات رئیسه مطرح و تصمیم نهایی از سوی هیئت رئیسه اعلام شود.

وی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی و مطرح شدن گزینه‌ها در رسانه‌ها گفت: هیچ‌کدام از گزینه‌هایی که مطرح شده تا این لحظه درست نیست و فقط گمانه‌زنی است. به این دلیل که انتخاب سرمربی تیم ملی مأموریت هیات رئیسه به آقای تاج است که او با گزینه‌ها مذاکره خواهد کرد و پس از نهایی شدن گزینه‌ها، هیات رئیسه در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند و نام سرمربی تیم ملی اعلام می‌شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این سؤال که آیا زمان برگزاری جلسه هیات رئیسه برای بررسی این مسائل مشخص شده است یا نه؟ خاطرنشان کرد: زمان برگزاری جلسه هنوز مشخص نیست، اما به زودی باید برگزار شود. به‌هرحال برای انتخاب سرمربی تیم ملی هم کار سرعت بیشتری خواهد گرفت تا به زودی سرمربی تیم ملی مشخص شود.

اصفهانیان درباره بحث انتخاب دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از پایان شش ماه سرپرستی ابراهیم شکوری گفت: سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال حکم سه ماهه داشت که سه ماه دیگر هم تمدید شد، اما به‌هرحال پس از پایان شش ماه آقای تاج باید نفرات مورد نظر را برای دبیرکلی به هیات رئیسه معرفی کند تا تصمیم‌گیری شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اصفهانیان تاج برکناری کرانچار سرمربی تیم ملی هیات رییسه فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد

سرمربی تیم فوتبال سایپا که از لیگ دسته اول موفق به صعود به لیگ برتر نشده و فاصله زیادی با صدرنشین دارد، از سمت خود برکنار شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال و با تصمیم هیات مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم سایپا کنار گذاشته شد.

در نشست هیات مدیره باشگاه سایپا مقرر شد مهدی حسینی‌نسب در دیدارهای باقیمانده، هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده بگیرد. سایپا با 41 امتیاز، در جایگاه ششم جدول لیگ دسته اول فوتبال ایستاده است و شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

دیگر خبرها

  • معرفی هیات انتخاب اولین جشنواره خیمه‌شب‌بازی
  • مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود