Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا باطنی دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان درباره نام‌گذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری با نام "رونق تولید" اظهار داشت: مانند سال گذشته مخاطب اصلی شعار سال مردم قرار داده شده‌اند و توقع و انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی از آحاد مردم انقلابی ما این است که به این ضرورت توجه بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری راه برون رفت از مشکلات را توجه به تولید ملی و رونق تولید بر شمرده‌اند که تحقق آن توجه مضاعفی را می‌طلبد، مسئولان بایستی به این شعار توجه بیشتری داشته باشند و انتظار ما این است که دولت به عنوان دستگاه اجرایی کشور موانع تولید را بر طرف کند.

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان با بیان این‌که بخشی از موانع به قوانین و مقررات باز می‌گردد، خاطرنشان کرد: قوانین و مقررات اهم از مصوبات مجلس و مصوبات هیئت وزیران و بخش‌نامه‌های وزارت‌خانه‌ای است و به هم ریختگی که سبب می‌شود وحدت رویه را در حمایت از تولید از بین ببرد بایستی اصلاح شود.

وی ادامه داد: فرهنگ توجه به تولید داخلی و حمایت از تولید داخلی و بسترسازی برای ترویج سرمایه‌گذاری در تولید ملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، امروزه مردم اقبال خود را از تولیدات ملی نشان داده‌اند و در سال ۹۷ مردم انقلابی کشور ما بیش از گذشته حمایت از کالا‌های ایرانی را در دستور کار خود قرار دادند.

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان گفت: عِرق ملی در سال گذشته به خوبی در اقشار مختلف جامعه مشاهده شد و مردم ایران بر این مسئله بیش از گذشته واقف شدند که کالا‌های وارداتی استقلال، معیشت زندگی و جوانان ما را هدف گرفته و امروزه واردات کالا‌های قاچاق و کالا‌هایی که به صورت رسمی به کشور وارد می‌شود و تولید آن کالا در داخل کشور نیز وجود دارد از انگیزه تجاری خارج شده و اهداف سیاسی دارد.

باطنی خاطرنشان کرد: شیوه و راه غربی‌ها نشانه رفتن استقلال کشور و آموزه‌های انقلابی و دینی جامعه ما است، بنابراین مردم انقلابی ما در مقابل جنگ اقتصادی کشور بایستی با تمام توان ایستادگی کنند و امروز رونق تولید خط مقدم جنگ اقتصادی ما است.

وی اظهار داشت: بنابراین در این راه تولیدکنندگان ما بایستی حداکثر ظرفیت تولید خود را به کار ببندند و مسئولان کشور و سیستم بانکی نیز حمایت همه جانبه خود را از تولیدات داخلی انجام دهند تا در سال جدید شاهد به ثمر نشستن شعار سال باشیم و امیدواریم با مصرف تولیدات داخلی در جامعه برون رفت از مشکلات را در پایان سال داشته باشیم.

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان به اشاره مقام معظم رهبری به "تقی‌زاده‌های" زمان در سخنان نوروزی ایشان و عوامل غرب‌گرایی در کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته پدیده نفوذ در کشور ایران شکل گرفته و در برخی از مدیریت‌های جامعه اتفاق افتاده است، تفکر غرب‌گرایی یکی از آسیب‌هایی است که امروزه در سطح گسترده‌ای در طیفی از مسئولان مشاهده می‌شود.

باطنی افزود: این نگاه و تفکر، خودباوری، خوداتکایی و اعتماد به نفس را برای ملت ایران بر نمی‌تابد و برای این که روی پای خود بایستیم ممکن است چند بار زمین بخوریم، اما پس از آن راه رفتن در عرصه‌های مختلف را فرا گرفته و بر توان خود تکیه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: عناصر دلداده غرب رهرو تقی‌زاده گذشته کشور ما هستند و هشدار مقام معظم رهبری ذهن جوان انقلابی و مردم شهیدپرور جامعه را معطوف این خطر کردند و بدون تردید بصیرت توده مردم ما اجازه تکرار تاریخ را نخواهد داد تا عناصر وابسته و خود فروخته مسیر جامعه ما را تغییر دهند.

انتهای پیام/م

  رونق تولید خط مقدم جنگ اقتصادی ا‌ست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند

حجت الاسلام و المسلمین محمود ملکدار در نشست نخبگان حوزه های علمیه اصفهان که به مناسبت پاسداشت مقام معلم برگزار شد با اشاره به شخصیت برجسته شهید مرتضی مطهری(ره) اظهار داشت: در عظمت شهید مطهری(ره) همین بس که حضرت امام(رع) درباره این شخصیت فرمود "حاصل عمر من بود" و این بیان بسیار بالایی است که نشان از عظمت این شهید دارد و نشانگر این است که شهید مطهری برای خدا عمل کرد و آنچه که وظیفه داشت انجام داد و درباره ارزشمندی آثار این شهید والامقام امام فرمود "همه آنها بدون استثنا مفید است".

وی افزود: این گلایه وجود دارد که در سالروز شهادت این شهید می باید نشست های علمی بزرگی برگزار می شد و نظام فکری این شهید به جامعه معرفی می شد و این یکی از نشانه ها آن است که ما نسبت به سرمایه های خود توجه نداریم.

مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه حمایت از جامعه نخبگانی حوزه های علمیه را امری مهم بیان کرد و گفت: امروز وظیفه همه است که این حمایت ها را نسبت به نخبگان حوزه داشته باشند و البته مرکز خدمات حوزه های علمیه در حمایت از جامعه نخبگان عملکردی قابل توجه داشته است.

وی اضافه کرد: اکنون نیز حمایت های خوبی در عرصه های مختلف معیشتی، خانوادگی و علمی در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین ملکدار عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ علاوه بر خدماتی که داشتیم چند طرح مهم که جزء زیرساخت های حوزه های علمیه است پیگیری شد از جمله بیمه که اصل آن به تصویب رسید.

وی خاطر نشان کرد: در بخش معیشت نیز امسال تلاش شد جهشی اتفاق بیفتد و هم چنین در طرح ایتام حوزویان تلاش شد بیمه خاصی برای آنها در نظر گرفته شود.

مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه‌های با تاکید بر حل مسئله و توجه به نیازهای جامعه توسط نخبگان و برگزیدگان حوزه تصریح کرد: حل مسئله و دیدن نیازها بسیار اهمیت دارد و نخبه فردی است که به سراغ حل مسئله برود و نیازها را بداند.

وی افزود: هم اکنون در حال تهیه طرح و پیش نویس دستورالعملی هستیم تا افرادی که اقدام به حل مسئله و تشخیص نیازهای جامعه می کنند مورد حمایت خاص قرار گیرند و اصل حمایت نیز باید به این افراد تعلق گیرد.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق اهمیت مشارکت در انتخاباتِ دور دوم را تشدید کرد
  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی