Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع خیرین بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک گفت: فاز سوم بیمارستان در ۴ طبقه و در زمینی به مساحت ۴هزار متر مربع ساخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محمدمهدی همتی رئیس مجمع خیرین بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساخت فاز سوم بیمارستان آیت الله خوانساری که با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و مسئولین استانی برگزار شد با اشاره به وجود ۱۶۴ تخت بیمارستانی فعال در این بیمارستان، اظهار کرد: در حال حاضر که بیمارستان در دو فاز در حال ارائه خدمات به بیماران است ضریب اشغال تخت ها ۱۰۰ درصد بوده و روزانه ۴۰ نفر در نوبت بستری قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فاز سوم بیمارستان در ۴ طبقه و در زمینی به مساحت ۴هزار متر مربع ساخته می شود، عنوان کرد: اعتبار مورد نیاز برای احداث فاز سوم ۱۶ میلیارد تومان است که خیرین این میزان را تقبل کرده و جهت خرید تجهیزات این فاز نیز به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که مقرر شده دانشگاه علوم پزشکی آن را بپردازد.

همتی، فاز سوم را شامل اتاق های عمل، بخش جراحی و بخش icu دانست و گفت: فاز سوم نیز به مانند فاز های یک و دو با بالاترین تکنولوژی ساخت بیمارستانی ساخته می شود و شامل ۱۸ تخت بخش جراحی، ۴ اتاق عمل، ۱۶ تخت بستری اورژانس، بخش درمانی پیشگیری و اتاق ایزوله است.

وی از ساخت فاز سوم در ۱۸ ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش از این به دلیل اینکه بیمارستان فاقد بخش جراحی و اتاق عمل بود، بیماران مجبور می شدند برای عمل جراحی به تهران مراجعه کنند که ان شا الله با احداث فاز سوم این مشکل نیز برطرف شده و بیمارستان تکمیل تر از گذشته خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت

به گزارش "ورزش سه"، اخبار خوبی از آرژانتین به گوش می‌رسد، چراکه باشگاه ایندیپندنته تایید کرده است که کارلوس ته‌وز، ستاره سابق یوونتوس، از بیمارستان مرخص شده است.

این مربی به دلیل درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو، منطقه بوئنوس آیرس بستری شده بود. نتایج آزمایش‌های اولیه مثبت بود اما پزشکان تصمیم گرفتند که ته‌وز را برای مدت بیشتری نگه دارند تا آزمایشات دیگری هم از او گرفته شود.

او باید چند روز استراحت کند و آزمایشات بیشتری برایش در نظر گرفته شده است، اما مشکلات قلبی حاد توسط پزشکان رد شده و این خبر امیدوارکننده‌ای است.

ته‌وز چند ماه سخت را پشت سر گذاشته است. او مدتی پیش هم به دلیل زمین خوردن در خانه‌اش به بیمارستان مراجعه کرده بود و برای ساعاتی بستری بود.
مهاجم سابق یوونتوس و منچستر سیتی در ماه فوریه ۴۰ ساله شد. او از سال ۲۰۲۱ بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد