Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- فرماندار شهرستان رباط ‌کريم با بيان اينکه صد درصد اعتبارات در مناطق محروم توسط دولت تامين و شفافيت اجراي پروژه‌ها در شهرستان لحاظ شده گفت: اکنون شهرستان رباط ‌کريم به کارگاه عمراني در استان تهران مبدل شده است .

به گزارش روز سه شنبه ايرنا سيد مهدي ساداتي در جلسه شوراي اداري با تأکيد بر اجراي عدالت در مناطق مختلف شهرستان رباط کريم افزود: پروژه‌هاي عمراني و زيرساختي در مناطق مختلف شهرستان در دست اجرا است و رضايتمندي مردم را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي به اولويت‌هاي عمراني شهرستان اشاره کرد و خطاب به شهرداران و شوراهاي اسلامي افزود: ساخت‌ و ساز در حريم رودخانه‌ها ممنوع است و شهرداران به اين موضوع مهم دقت داشته باشند، ضمن اينکه لايروبي رودخانه‌ها بايد با جديت دنبال شود.
ساداتي در خصوص کمک به سيل زدگان استان خوزستان نيز گفت: مدم نيکوکار رباط کريم نخستين شهرستاني بود که کمک‌ها و اقلام مورد نياز مناطق سيل‌زده را براي هموطنان آسيب ديده ارسال کرد.
فرماندار شهرستان رباط کريم اضافه کرد: شير خشک، پنکه، پوشاک، لوازم بهداشتي و پشه بند از اقلام مورد نياز فوري سيل زدگان است.
ساداتي با تاکيد به محبوبيت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در بين مردم ادامه داد: اقدام نابخردانه رئيس‌ جمهور آمريکا در تروريست خواندن سپاه توسط تمامي قشرهاي مردمي، احزاب و مسئولان محکوم است و هيچ‌ کس نمي‌تواند از ارزش‌هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به عنوان مولود انقلاب بکاهد.
تهرام/ 3036//1348
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۵۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره ۷۲۸شهید والامقام شهرستان سلماس 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام دیر باز نماینده مردم اذربایجان غربی در خبرگان رهبری در ایین با اشاره به جان فشانی شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا با نثار خون پاک خود عزت و اقتدار را به ملت ایران اسلامی به ارمغان اوردند 

او با اشاره به خصایص و سیره و روش شهدای انقلاب اسلامی بخصوص شهدای سلماس کفت؛ شهدا با نثار خون پاک خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را ابیاری کردند. 

حجت الاسلام دیرباز همچنین به توطئه‌های دشمنان شوم دشمنان افزود: ملت ایران اسلامی با اطلاعات از فرامین رهبر معظم انقلاب و با هوشیاری و بصیریت تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر اب کردند 

این ایین با شکوه با مداحی حاج مهدی رسولی از مداحان برجسته کشوری به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق، هیمنه دشمن را در هم کوبید
  • برگزاری یادواره ۷۲۸شهید والامقام شهرستان سلماس 
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده منطقه جایی ندارند/ ایران مقاومت را در جهان تقویت کرد
  • معرفی چند کتاب از رهبر انقلاب اسلامی | نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • سارقی با پابند الکترونیکی حین دزدی دستگیر شد
  • هوای رباط کریم تقریبا سالم است/خرابی دستگاه پایش آلودگی هوا
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد